בית שמש: עצומה נגד ראש העיר משה אבוטבול

המאבק נגד החלטת ראש העיר בי"ש משה אבוטבול שלא לעדכן את טבלת ההנחות בארנונה עולה מדרגה. ביממה האחרונה מופץ מייל נגד ראש העיר. כל הפרטים (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ראש העיר בית שמש משה אבוטבול (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המאבק נגד החלטת ראש העיר בית שמש משה אבוטבול שלא לעדכן את טבלת ההנחות בתשלום הארנונה עולה מדרגה. ביממה האחרונה מופץ בקרב התושבים מייל ובו קריאה לעצומה נגד ראש העיר.

במייל שהופץ, ונחתם על ידי "מטה המאבק", נכתב כי "עכשיו זה הזמן. אתמול עלה לדיון במליאת מועצת העיר 'צו הארנונה לשנת 2016. מרדכי דירנפלד חבר מועצת העיר הממונה על הכספים דרש לעדכן את טבלת ההנחות, בתמיכת רוב חברי המועצה החרדים, לטבלת משרד הפנים כמו שנהגו כל הרשויות בארץ חוץ מבית שמש".

אנשי "מטה המאבק", שטרם ברור מי עומד מאחוריו, הוסיפו, "טבלת ההנחות הקיימת לא עודכנה כבר 4 שנים וביוקר המחיה של היום היא כבר ממש לא רלוונטית. משה אבוטבול ראש העיר התנגד להצעתו של דירנפלד ומכיוון שדירנפלד לא נכנע, ראש העיר נקט בצעד חסר תקדים והשעה את דירנפלד מניהול תיק הכספים".

עוד נכתב במייל כי "אין שום הצדקה להתעקשות ראש העיר. אם ביתר ואלעד, בני ברק וקרית ספר שהם ערים יותר עניות נותנות טבלת הנחות גדולה יותר. אנו קוראים לראש העיר הרב משה אבוטבול להעלות את טבלת ההנחות. ואנו מחזקים את ידי חבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד להמשיך במאבק".

כזכור, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע אמש לחבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד על השעייתו מתפקידו כממונה על תיק הכספים. במכתב ששלח אבוטבול לדירנפלד נכתב: "לאור הצבעתך כנגד החלטת הנהלת הקואליציה האחרונה שהתקבלה לתמוך בצו הארנונה כפי שהתקבל על ידי גזברות העירייה, ובפרט יציאתך בפומבי ובתקשורת כנגד החלטת ראש העיר וועדת ההנהלה, תוך סילוף דברים ועובדות, הנני להשעות אותך כממונה תיק הכספים עד לבירור הנושא".

הסיפור החל לאחר שכל חברי סיעת "יהדות התורה" בעירייה, למעט חבר המועצה משה מונטג, חתמו על מכתב שנשלח לראש העיר משה אבוטבול, בו הם מבקשים כי טבלת ההנחות בארנונה תעודכן, זאת לאחר שזו לא עודכנה משנת 2011 ולמרות שבשאר הערים הטבלה עודכנה. אלא שראש העיר החליט שלא לקבל את הבקשה ודרש מחברי הקואליציה לחתום על צו הארנונה מבלי לעדכן את טבלת ההנחות. כל חברי הקואליציה נכנעו והצביעו כהחלטת ראש העיר, זאת למעט מרדכי דירנפלד.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר אמש דירנפלד כי הוא מכבד את ראש העיר והוא בטוח כי הוא יחזור בו מהחלטתו. "לא תקפתי בשום כלי תקשורת את ראש העיר. אני מכבד אותו מאוד ואנחנו חברים טובים, אבל בעניין הזה היו לנו חילוקי דעות. אני בטוח כי ראש העיר יחזור בו מהחלטתו להדיח אותי מתפקיד יו"ר ועדת הכספים של העירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר