יעלון נגד החיילים הדתיים: "טעות לא לאפשר שירת נשים"

שר הביטחון משה בוגי יעלון, השיב היום על שאילתה של ח"כ מיכל רוזין בעניין הטקס הצבאי בו הופיעו רק חיילים גברים ללא שירת נשים ואמר כי מדובר ב"טעות בשיקול הדעת" (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל)

נגד הרבנים: שר הביטחון משה בוגי יעלון (הליכוד) השיב הצהריים (רביעי), במליאת הכנסת על שאילתה של ח"כ מיכל רוזין בנושא הדרת נשים בטקס צבאי שהתקיים בשבוע שעבר ואמר "אכן נעשתה טעות בשיקול הדעת".

ח"כ מיכל רוזין שאלה את שר הביטחון: "בשבוע שעבר פורסם כי לבקשת רבנים, הופיעה בטקס למכינות הקדם-צבאיות להקה על טהרת הגברים, במקום להקת חיל-החינוך המעורבת. הנימוק שמסר משרדך: "שלא לפגוע ברגשות חלק מהמשתתפים". רצוני לשאול: האם נכון הדבר? ואם כן האם קיים נוהל מסודר לגבי השתתפות ושירת-נשים בטקסים?"

שר הביטחון יעלון השיב: "אכן נעשתה טעות בשיקול הדעת של מארגני הטקס כאשר נענו לפניית ראשי מכינות אחדים באשר להרכב הצוות ששר בטקס שכלל בנים בלבד. כשהנושא הגיע לידיעתי ראיתי בכך טעות בשיקול הדעת ולאור זאת משרד הביטחון יפעל לגיבוש נוהל סדור בנושא."

יעלון הוסיף ואמר: "הזמנים השתנו מסיבות חיוביות והן ריבוי שירות של חיילים דתיים, ופתיחת חילות קרביים בפני נשים. השינוי נובע ממגמות חיוביות של נכונות לשרת בשירות ביטחוני. מדי פעם עולים אירועים כאלה ואחרים שמחייבים הנחייה על מנת לשמור על דרך המלך. הצבא ומשרד הביטחון הינם גופים ממלכתיים ואנו פועלים שאף אחד לא ירגיש שמדירים אותו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר