"לנגן עם שריפה בלב"

האבא בכה: "אלוקים, לא שרנו מספיק טוב?" • תיעוד

אלפים משתתפים בהלווית הנרצח בפיגוע הירי מלאכי רוזנפלד הי"ד בבית העלמין בכוכב השחר אביו אליעזר, מנהל להקת "הניגון שבלב", ספד בבכי: "מלאכי היקר, אהוב שלי. איך השם הזה התאים לך - מלאך". האב סיפר איך התחיל לשיר אחרי פטירת אחיו ובנו: "לנגן מתוך שריפה בלב, לשמוח ולשמח" (חדשות)

(תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

גל הטרור: אלפי בני אדם מלווים הצהרים למנוחות את מלאכי רוזנפלד הי"ד שנרצח בפיגוע הירי שלשום. ההלוויה מתקיימת בישוב בו התגורר - כוכב השחר. .

אביו אליעזר, ספד בבכי: "מלאכי היקר, אהוב שלי. איך השם הזה התאים לך - מלאך. איזו גאווה הייתה לנו בך. מלאכי - אני התחלתי לנגן כשאלוהים לקח את דוד שלך, יצחק" המשיך האב. "אחרי 22 שנה הוא לקח את יצחקי המתוק, מערכה שניה, ואז התחלתי לשיר. לעמוד כל ערב על במה ולנגן מתוך שריפה בלב, לשמוח ולשמח. ועכשיו אנחנו מגיעים למערכה השלישית. מה, אלוקים אדירים? לא שרנו מספיק טוב? מה לא עשינו טוב?".

חברו איתיאל אוחנה, ספד: "בחיים לא הייתה לך דקה פנויה. כל רגע תמכת, הקשבת וייעצת לכולם. אף פעם לא היה לך זמן לעצמך. לא יהיה לי עם מי לדבר עכשיו. לא יהיה לי חבר טוב. היה לנו קשר דרך העיניים שאף אחד לא היה מבין. אפילו לא אשתי. אני לא מאמין ולא מעכל שאני מדבר עליך בלשון עבר".

שר החינוך נפתלי בנט, אמר:"משפחת רוזנפלד, אני דומע איתכם ומצדיע לכם היום. 'הלכנו למשחק כדורסל ורצו לרצוח אותנו', אמר יאיר הופר שנמצא איתנו כאן היום. בכדורסל משחקים יריבים על אותו מגרש עם אותם חוקים. גם האויבים שלנו חיים יחד על אותו מגרש ואותה אדמה, אבל להם אין את אותם חוקים. אנחנו משחקים עם חוקים מוסריים יהודיים והם מתנהגים חיות אדם. אנחנו מסכנים את חיינו כדי לא לפגוע בחפים מפשע, האויב שלנו מסכן את חייו כדי לפגוע בחפים מפשע. האויב שלנו הוא לא כמונו, הוא לא חלק במשפחת העמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר