"זמן מאסר מועט מדי"

היועמ"ש דחה הצעת הרב מצגר לשנה וחצי מאסר בפועל

היועמ"ש דחה את הצעת פרקליטי הרה"ר לשעבר רבי יונה מצגר, שהציעו הסדר בתיק השוחד המנוהל נגד הרב, במסגרתו הרב ירצה עונש מאסר של שנה וחצי. פרקליט הרב ל'כיכר': "לא משקף" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הרב יונה מצגר, ארכיון (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

לאחר שהפרקליטות הודיעה כי בכוונתה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב יונה מצגר בחשד לעבירות שוחד בסך מיליונים, הגיעו לפני יומיים פרקליטי הרב לשימוע והציגו בפני היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הצעה להגעה להסדר. כך דווח הערב (רביעי) ב"חדשות 2".

על פי הדיווח, פרקליטו של הרב עו"ד דוד ליבאי הציע להגיע להסדר עם הרב במסגרתו על הרב מצגר יוטל עונש מאסר בפועל של שנה וחצי בלבד. לטענת פרקליטי הרב, מרבית העבירות המיוחסות לרב נעשו על ידי עד המדינה, עוזרו של הרב. עם זאת הם מסכימים כי גם הרב עבר מספר עבירות ועל כן הם מוכנים לעונש מאסר בפועל של שנה וחצי בלבד.

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לדחות את ההצעה וטען כי מדובר בזמן מאסר מועט מדי ביחס לחשדות וביחס לחומרי החקירה הנמצאים בידי הפרקליטות.

בימים הקרובים יוחלט בפרקליטות האם להמשיך במשא ומתן עם פרקליטי הרב או להמשיך לעבר כתב אישום ללא הסדר.

עו"ד אלעד רט, אחד מפרקליטיו של הרב יונה מצגר שהיה נוכח בשימוע, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הידיעה שפורסמה הערב במהדורת החדשות של "ערוץ 2" לא משקפת בשום צורה שהיא את מה שהיה בשימוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר