החלטה היסטורית: אחדות בוועד כפר חב"ד

בהחלטה דרמטית החליטו אמש בוועד כפר חב"ד, למנות את שמעון רבינוביץ' במקומו של מענדל גורביץ' ובכך להביא לאחדות בין הקבוצות לקראת הבחירות בחורף (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כפר חב"ד (צילום: מנדי הכטמן - פלאש90)

החלטה היסטורית בכפר חב"ד: באסיפת וועד כפר חב"ד שנערכה אמש (רביעי), הוחלט פה אחד למנות את הרב שמעון רבינוביץי לכהן במקומו של הרב מענדל גורביץ' לתפקיד יו"ר הוועד המקומי.

רבינוביץ' ישמש בתפקיד לצידו של בנימין ליפשיץ, המכהן כיו"ר הנהלת הכפר מזה שנים. ההחלטה התקבלה לאחר שגורביץ' ביקש לסיים את תפקידו לטובת השלום, בין שתי הקבוצות שהתמודדו בכל בחירות תוך מחלוקת בין שתיהן.

משמעות ההחלטה היא כי מעתה ואילך ולקראת הבחירות הקרובות לוועד הכפר שאמורות להתקיים בחורף, הצדדים ישתפו פעולה ויפעלו במשותף. ליפשיץ ימשיך לכהן כסיו"ר ומ"מ יו"ר המועצה האיזורית עמר לוד בארבע שנים הקרובות.

בהסכם שנחתם הלילה נכתב בין היתר: "בהמשך להתעוררות שנוצרה בשבועות האחרונים להוסיף בפיתוח וביסוס העניינים הגשמיים והרוחניים בכפר חב"ד, אנו מבינים שהדבר דורש שיתוף פעולה אמיתי וכנה של כל הגורמים בכפר.

"במסגרת זו, ולקראת ההיערכות לבחירות לוועד הכפר, שאמורות להתקיים בחורף הבעל"ט, מקבלים על עצמם ר' בנימין ליפשיץ ור' שמעון רבינוביץ' לשתף פעולה ביניהם בניהול ועד הכפר, מתוך כוונה להמשיך בשיתוף פעולה זה גם בעתיד, למען אחדות כפר חב"ד", נכתב עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר