סרטון אנימציה מצרי: כך נבלם דאעש בחצי האי סיני

משרד ההגנה המצרי מפרסם סרטון אנימציה בו הוא מציג את גרסתו ללחימה בדאעש בסיני. אל ג'זירה ניפחה את מספר ההרוגים? ואיך בדאעש ניסו להשפיע על החיילים? צפו בסרטון (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: שאטרסטוק)

משרד ההגנה המצרי פרסם בסוף השבוע סרטון אנימציה בו הוא מסביר כיצד ניסה הצבא המצרי לבלום את שלוחת דאעש בחצי האי סיני. האירועים הדרמטיים התרחשו ביום רביעי, אז פתחו תומכי דאעש במתקפה משולבת נגד הצבא המצרי ועשו שימוש במכוניות תופת, טילי אר.פי.ג'י ופצמ"רים.

במצרים טוענים באמצעות הסרטון החדש כי דאעש הניפו את דגלי הארגון מעל מבנים וצילמו זאת בניסיון להציג בתקשורת כי א-שייח זוויד נפלה לידי הארגון. משרד ההגנה המצרי טוען עוד כי הארגון הפיץ הודעות שקריות ומפוברקות בניסיון להשפיע פסיכולוגית על מורל החיילים במצרים.

בין היתר, מפנה מצרים ברמז אצבע מאשימה כלפי רשת אל ג'זירה שלטענתה ניפחה את מספר ההרוגים. במצרים טוענים כי מדובר ב-17 הרוגים בלבד, אך בכלי התקשורת נפוצו ביום רביעי דיווחים על עשרות רבות של הרוגים.

ההתקפות של דאעש על עמדות צבא מצרים ברפיח וא-שייח זוויד נועדו, כך לפי מצרים, בכדי ליצור אנרכיה שתאפשר לארגון להכריז אמירות על שלוחת הארגון בסיני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר