הזוועה נמשכת

דאעש תיעד הוצאה המונית להורג בעיר העתיקה תדמור

ארגון דאעש ממשיך במעשי הזוועה שלו ומפרסם תיעוד של הוצאה המונית להורג בעתיקות תדמור. את הרצח ביצעו נערים המוגדרים בארגון כ"גורי החליפות". חיזבאללה פתח במבצע נגד דאעש (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תדמור (צילום: שאטרסטוק)

ארגון הטרור הרצחני דאעש ממשיך לתעד את מעשיו המזעזעים כנגד בני אדם ומפרסם זאת ברבים. הפעם מדובר בתיעוד של הוצאה המונית להורג בלב העיר העתיקה תדמור. בקטע הוידאו החדש שפרסם הערב (מוצ"ש) הארגון נראים עשרות לוחמי משטר אסד שנלקחו בשבי על ידי הארגון מוצאים להורג על ידי נערים. המראה המזעזע בוצע לעיני צופים. את הטבח בחיילים מבצעים נערים מ"גורי החליפות" של הארגון.

הטבח בעתיקות תדמור (צילום: דאעש)

בחודש מאי דווח כי ארגון "המדינה האיסלאמית" הצליח לכבוש במרכז סוריה את העיר הארכיאולוגית תדמור. כוחות אסד נמלטו מהאזור ואפשרו למחבלי הארגון להשלים את כיבוש העיר. לאחר הכיבוש, החלו לוחמי הארגון בהרס פריטים עתיקים וכן את בית הכלא הגדול שהיה בעיר ונחשב לקשה במיוחד.

בתדמור ישנם עתיקות בנות כ-2,000 שנה והעיר מוגדרת כאתר מורשת על ידי הארגון הבינלאומי אונסק"ו. בעולם גינו את ההתקפות הרצחניות של דאעש על העיר הנמצאת במרחק של למעלה מ-200 קילומטרים מבירת סוריה דמשק.

הטבח בוצע לעיני צופים (צילום: דאעש)

במקביל, ביממה האחרונה פתחו צבא סוריה ולוחמי ארגון הטרור חיזבאללה במבצע רחב היקף נגד דאעש באזור זבדאני הסמוכה לדמשק. במבצע נעשה שימוש בירי ארטילרי כבד וכן תקיפות אוויריות. כלי תקשורת המזוהים על משטר אסד דיווחו על התקדמות של הכוחות באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר