גרשון מסיקה מתערב בבחירות בשומרון לטובת סגנו

גרשון מסיקה שהתפטר מראשות המועצה האזורית שומרון, מתערב בבחירות וקורא למועמד שריה דמסקי לפרוש ולתמוך בסגנו לשעבר של מסיקה יוסי דגן. דמסקי שלל (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גרשון מסיקה (צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

למרות שהתפטר מתפקידו כראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה מתערב בבחירות שיתקיימו בי"ט באב וקרא לאחד המועמדים להסיר את מועמדותו ולהתאחד עם מועמד אחר.

מסיקה שפרש מתפקידו בשל היותו עד מדינה בפרשת ישראל ביתנו שטלטלה את המערכת הפוליטית במהלך ימי הבחירות, קרא בעלון 'קשר אמיץ' היוצא לאור ביישוב אלון מורה, למועמד שריה דמסקי להסיר את מועמדתו ולהתאחד עם מי שהיה סגנו יוסי דגן.

"מכיוון שההתמודדות על ראשות המועצה היא בין אנשים אידיאולוגים, בעלי יכולות ורקע בעשייה, הריני מציע לשריה שיחבור ליוסי דגן וירוצו שניהם במשותף. שריה יכהן כסגן ראש המועצה ואם יוכיח את עצמו בתחום המוניציפלי, יוכל בעוד שנתיים וחצי להוביל את המועצה ולהתמודד על הראשות", כתב מסיקה.

אחר כך הציע מסיקה את פשרתו: "אני מציע בהחלט לא לשלול את ההצעה על הסף ולעשות מאמץ להתגבר על הרצון האישי והרגש, ולאחד את הכוחות לטובת השומרון ותושביו".

באתר סרוגים צוטט דמסקי כמי שדוחה את ההצעה בשלילה, "ראשית אני שמח על הערכתך אלי ופועלי. מכיוון ששנים רבות אני פועל עם המערכות של המועצה, אך יותר מכך, עם המערכות שהמועצה עובדת מולם, קרי הישוב והממשלה, העובדה שאני מגיע חדש ומחוץ למערכת הקיימת – זהו היתרון הגדול שלי אל מול יוסי".

"למרות זאת, אני בהחלט מוכן לשקול את שילובו של יוסי במערך ההסברה של המועצה, בתחום בו הוא הוביל בהצלחה בשנים האחרונות. אגב, כפי שאתה בעצמך עשית ב 7 שנים האחרונות", הוסיף.

נכון לעכשיו ישנם ארבעה מתמודדים: יוסי דגן משבי שומרון שמשמש כרגע ראש המועצה בפועל מאז התפטרותו של מסיקה, עו"ד עוזי אליעזר מאלון מורה ששימש בעבר מנכ"ל במועצה האזורית שומרון, שריה דמסקי לשעבר יו"ר מזכירות אלון מורה ועד לאחרונה יועצו של השר אורי אריאל ואלי רוזנפלד מאבני חפץ המשמש כאחראי על ניהול הקרקעות בשומרון מול המנהל האזרחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר