שקד: "הליכוד מכר את הכל לחרדים"

יממה לאחר שהממשלה החליטה לקבור את רפורמת הגיור, שרת המשפטים איילת שקד טוענת שלא היה להם מה לעשות ותוקפת: "הליכוד מכר את הכל לחרדים" (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת המשפטים תוקפת את החרדים: יממה לאחר שהממשלה קברה את רפורמת הגיור, מתרצת שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) את הכישלון שלה ומאשימה את הליכוד בכניעה לחרדים.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמרה שקד: "נתניהו סגר על הראש שלנו עם החרדים בגלל הלחץ מליברמן באופוזיציה. כבר מרגע הקמת הממשלה ברור היה כי התיקון לחוק הגיור יפול".

"שלוש אפשרויות עמדו לפנינו: לגרור את המדינה לבחירות נוספות, לדרוש משהו ערכי ואחר, משרד המשפטים, או להקים ממשלה עם הרצוג. במציאות שנוצרה זו הבחירה הנכונה", הוסיפה שקד.

שקד תקפה את הליכוד ואמרה: "הליכוד, בניגוד לעמדתנו, מכר את הכל לחרדים, צריך להגיד את האמת. זאת היתה המציאות של המשא ומתן קואליציוני. כל האשמות נובעות מזיכרון קצר אני לא רואה איך יכולנו לעשות את זה אחרת בסיטואציה שנוצרה".

שקד הצהירה בראיון כי מעתה והלאה לא יתקבלו עוד החלטות בנושאי דת ומדינה ללא הסכמת הבית היהודי: "כל עניין דת ומדינה דורש הסכם של כל סיעות הקואליציה. במידה והחרדים ירצו לקדם משהו והבית היהודי יתנגד, הוא לא יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר