לא יאומן: הנהג יצא חי מהתאונה הזו

במהלך ההקפה האחרונה במירוץ נסקר התרחשה תאונת שרשרת ענקית - "מהתאונות הקשות בהיסטוריה". אחד הרכבים התעופף מעל שאר הרכבים ועף ישירות ליציע. צפו (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך שידורי רשת nbc)

במהלך מירוץ "נסקר" שנערך אתמול (ראשון) בארה"ב התרחשה תאונת שרשרת ענקית שכבר זכתה לכינוי "אחת מהתאונות הקשות בהיסטוריה של נסקר".

האירוע התרחש במהלך ההקפה האחרונה של המירוץ כאשר כל הנהגים ניסו לשפר עמדות לקראת קו הסיום, אלא שאז התרחשה תאונת שרשרת בה התנגשו מספר רב של מכוניות, זאת כשהם "טסים במהירות של כ-180 מייל לשעה.

אחד הרכבים, בו היה נהג המירוצים אוסטין דילן, פשוט התעופף מהמעגל הפנימי של המירוץ מעל שאר הרכבים אל עבר המעגל החיצוני, פגע בגדר הבטיחות והתרסק חזרה בתוך המסלול.

התאונה מזוויות נוספות (למקפידים: בווידאו מופיעה אשה)

כל אנשי הצוותים בצידי המסלול רצו במהירות לטפל בדילן, אך באופן שכמעט לא ניתן להסבר הוא יצא בריא ושלם, למעט מספר חבלות לא רציניות. ברגע שהצוותים הבינו כי הוא לא נפגע באופן קשה הם סימנו לקהל שהריע לנהג. לאחר מכן דילן עצמו יצא מהרכב המרוסק ונופף לקהל.

עם זאת, מספר צופים שישבו על יד גדר הבטיחות נפגעו מרסיסים שעפו לעברם בזמן התאונה. לדברי מארגני המירוץ, גדר הביטחות גרמה בדיוק למה שציפו ממנה ומנעה מהרכב לעוף ישירות אל היציע ובכך לגרום לנפגעים רבים. עם זאת, המארגנים יבחנו כיצד ניתן לשפר את גדר הבטיחות כך שגם רסיסים לא יעופו לכיוון הקהל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר