האב והבן החרדים החשודים בתקיפת ערבי שוחררו ממעצר

בית משפט המחוזי בירושלים, קיבל את ערעור ארגון "חוננו", והורה לשחרר ממעצר את האב והבן החרדים מירושלים שנעצרו בחשד לתקיפת ערבי שהתפרע וניפץ שמשות (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

בית המשפט המחוזי בירושלים, הורה על שחרורם של אב ובנו חרדים שנעצרו בשבת, בחשד לתקיפת ערבי שעל פי החשד השתולל באזור ביתם לאחר שטען כי יהודים השליכו לעבר רכבו אבנים.

השניים שוחררו בעקבות ערר שהגיש עו"ד דוד הלוי מארגון חוננו על החלטת בית משפט השלום בתחילת השבוע שהורה על הארכת מעצרם ביומיים.

עו"ד דוד הלוי המייצג את השניים מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה כי "מלכתחילה טענו כי מדובר במעצר שווא שערורייתי, אבסורדי ומקומם, של מרשיי שהותקפו בתוך ביתם על ידי מספר בני מיעוטים. אני שמח שבעקבות הגשת ערר המשטרה התעשתה ושחררה את מרשיי בתחנת המשטרה".

השניים נעצרו בשבת אחר הצהריים, לאחר קטטה שפרצה עם ערבים באזור ביתם הסמוך לכביש מספר 1 בירושלים. על פי החשד, ערבי טען שראה יהודים שיידו לעבר רכבו אבנים נמלטים לעבר אזור הבית הסמוך לכביש והחל להשתולל ולאיים.

שוטרים שהגיעו למקום החליטו לעצור בנוסף לערבי גם את האב ובנו. הבן נחקר בחשד לזריקת אבן על רכבו של הערבי ואילו האב בהתנגדות למעצר בנו וכן בנשיאת סכין מכתבים שלדבריו החזיק לאחר שהערבי פרץ אל תוך ביתו וניפץ חלונות. השניים הכחישו את המיוחס להם ובני משפחתם מסרו עדויות המגבות את גרסתם לפיה הבן שהה בבית בזמן שנטען כי הושלכו האבנים, וכי הערבי הוא שפרץ לבית.

הערבי נעצר אף הוא אולם למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, החליטה השופטת להאריך את המעצר עד מחר בלבד. לדברי השוטרים הערבי חשוד כי ניסה לתקוף יהודים באמצעות חגורתו, איים על היהודים שעמדו בסמוך כי "יהרוג אותם" ואף ניסה לתקוף שוטרים שביקשו להרגיע אותו. בדיון התברר כי לערבי ישנו עבר פלילי והוא הורשע בעבר בגין הצתה והתפרעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר