קלינטון מבטיחה להילחם בהטלת סנקציות על שיראל

המועמדת לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון, אמרה בשיחות עם תורמים יהודים כי היא תהיה נשיאה טובה יותר לישראל. במכתב למיליארדר סבן הבטיחה להילחם בסנקציות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילרי קלינטון (צילום: אוליבר פיטוסי - פלאש90)

המועמדת לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון, אמרה בשיחות סגורות לתורמים יהודים כי היא תהיה נשיאה טובה יותר לישראל מאשר הנשיא הנוכחי ברק אובמה.

דבריה נאמרו במהלך פגישה עם תורמים יהודים גדולים, כאשר אלו ניסו ללחוץ אותה בנושא הגרעין האיראני לתמוך בעמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד ההסכם שלטענתו רע לישראל. "אני אעשה את מה שטוב לארצות הברית", הבהירה להם.

בפגישה שנערכה במנהטן הגנה קלינטון על יחסיו של אובמה עם ישראל ואמרה כי הם טובים וכי היא תשפר אותם במדיה ותיבחר. "דיפלומטיה זה יחסים אישיים ויש לי את מערכות היחסים שלי", אמרה קלינטון.

על האיום האיראני אמרה: "אני מקווה שנצליח להגיע להסכם בשבוע הקרוב שיסתום את תוכנית הגרעין האיראנית, אך גם אם נשיג הסכם כזה תהיה לנו בעיה רצינית מכיוונה. איראן היא המממנת הגדולה בעולם של טרור. היא מרחיבה את שליטתה ביותר ויותר מדינות באזור ומהווה איום קיומי על ישראל".

קלינטון אף הבטיחה, במכתב ששיגרה למיליארדר היהודי חיים סבן, להלחם נגד תנועת BDS הפועלת להחלת סנקציות על ישראל.

קלינטון הודיעה לפני מספר חודשים על התמודדותה בבחירות לנשיאות ארצות הברית בנובמבר 2016. במידה ותזכה בתפקיד, היא תהיה האישה הראשונה בהיסטוריה שמנהיגה את ארצות הברית.

לפני מספר שבועות היא בחרה לפתוח את קמפיין הבחירות שלה דווקא בנושאים כלכלים וחברתיים.

את הקמפיין היא פתחה בעצרת שהתקיימה ברוזוולט איילנד בניו יורק. בנאומה היא אמרה: "הדמוקרטיה לא צריכה להיות רק למיליארדרים ולתאגידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר