"הרב" החשוד מצפת ישוחרר מבית החולים

הרב הדתי לאומי מצפת החשוד במעשים חמורים כלפי נשים ישוחרר היום מבית החולים זיו בצפת. ביהמ"ש התיר לפרסם את שמו אך עיכב את ביצוע ההחלטה עד למחר (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב הדתי לאומי החשוד (צילום מסך: מתוך "עזרת נשים", יוטיוב)

הרב הדתי לאומי מצפת החשוד במעשים חמורים כלפי נשים והוגלה על ידי רבני העיר, ישוחרר היום (שלישי) מבית החולים זיו בצפת.

ביום שישי הוא פונה לבית החולים לאחר שהתלונן כי הוא חש ברע. בתום הבדיקה הוחלט לאשפזו תחת השגחה, והוא הועבר לבית החולים זיו בצפת.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בנצרת דחה את ערעורו של הרב שביקש שלא להתיר לפרסם את שמו אך עם זאת דחה בית המשפט את ביצוע ההחלטה עד למחר בשעה 16:00 וזאת על מנת לאפשר לפרקליטו לערער נגד ההחלטה.

אתמול שלוש נשים נוספות התלוננו נגד הרב ובכך עלה מספר הנשים שהתלוננו נגדו לשמונה. הרב נעצר ביום חמישי האחרון בנתב"ג כשהיה בדרכו לחו"ל ובית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו.

כזכור, נגד הרב, מרבני הציונות הדתית, הועלו בתחילה טענות על מעשים חמורים שביצע בנשים רבות. רבני הישיבה בראשה עמד ורבני העיר חקרו את התלונות והגלו את הרב אל מחוץ לעיר. לאחר כשבועיים נפתחה חקירת משטרה בפרשה ומאז החלו לזרום תלונות של נשים נגד הרב.

הרב מצידו טוען כל העת כי הוא חף מפשע וכי הוא ישתחרר בקרוב. אלא שרבני העיר מצידם טוענים כי ברשותם הקלטות בהן מודה הרב בפה מלא במעשים המיוחסים לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר