הרמטכ"ל החליט: כביש 12 יפתח מחדש לתנועה

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, החליט לפתוח מחדש לתנועה את כביש 12 באזור אילת, זאת לאחר שנסגר לפני כשבוע בעקבות אירועי הטרור בסיני והחשש כי זה יזלוג לישראל (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שלמה שלמה, ויקיפדיה)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, החליט לפתוח מחדש את כביש 12, בין אילת וצומת שזיפון שבנגב, לתנועת כלי רכב, זאת, לאחר שנסגר ביום חמישי שעבר מסיבות ביטחוניות.

ההודעה על סגירת הכביש לתנועת כלי רכב בשבוע שעבר הגיעה על רקע האירועים האחרונים בסיני וההתקפות של ארגוני הטרור נגד צבא מצרים והחשש במערכת הביטחון שהאירועים עלולים לזלוג לישראל.

במערכת הביטחון חששו כל הנראה, שפעילי המדינה האסלאמית דאעש ינסו להוציא אל הפועל פיגועי טרור באזור על ידי ירי טילים. במקביל אף הוצבה כיפת ברזל באילת וזאת כדי להתמודד עם האיומים.

יומיים לפני ההחלטה לסגור את הכביש אירעה מתקפת טרור של ארגון הטרור בסיני. עשרות חמושים תקפו עמדת צבאית של מצרים והרגו 17 חיילים ששהו באותה עת במקום.

בהודעה של דובר צה"ל בשבוע נכתב כי "סגירת הכביש באופן זמני נעשית בהתאם להערכות מצב, משיקולי ביטחון ומתוך מחויבות לשמירה על ביטחונם של תושבי מדינת ישראל. דובר צה"ל מדגיש כי סגירת הכביש הינה זמנית בלבד".

"צה"ל ערוך ומוכן להגן על תושבי מדינת ישראל ויעשה כל שביכולתו על-מנת לשמר את שגרת החיים ולמנוע פגיעה במרקם החיים של תושבי האזור", נכתב עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר