חמאס: "ישראל ביקשה לדון בהחזרת גופות החיילים"

גורם בחמאס טוען, כי ישראל פנתה דרך מתווך אירופאי וביקשה לדון בהשבת גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד.לדבריו, בחמאס דחו את הבקשה עד לשחרור מחבלים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אורון שאול הי"ד (צילום: פייסבוק)

ישראל ממשיכה במאמציה להשבת גופותיהם של שני החטופים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, שנחטפו אשתקד בעת מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

גורם בארגון הטרור חמאס אומר היום (רביעי), כי ישראל העבירה מסרים ולפיהם היא מעוניינת במשא ומתן להשבת גופותיהם של הנעדרים במבצע "צוק איתן".

את הדברים אמר הבכיר לסוכנות הידיעות הטורקית "אנאטול", הוא הוסיף כי ישראל העבירה את המסרים דרך מתווך אירופאי.

הוא טען כי חמאס השיב למתווך כי אין בכוונתם לדון בנושא, אלא אם כן ישראל תשחרר קודם לכן את כל האסירים משוחררי עסקת שליט שנעצרו מחדש.

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט אמר לפני כחודשיים, כי צה"ל יעשה את המיטב כדי להשיב את גופת החייל אורון שאול הי"ד, שנהרג במבצע 'צוק איתן'.

"לא ניתן לעמוד כאן היום מבלי להיזכר ולזכור ביום העצמאות בשנה שעברה עמד על במה זו סמ"ר אורון שאול, שנפל במערכת צוק איתן ומקום קבורתו לא נודע. צה"ל יעשה כל מאמץ להביאו לקבר ישראל", אמר.

שר הביטחון משה בוגי יעלון אמר כי "כמובן שעניין גופות החיילים ממבצע 'צוק איתן', סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין ז"ל בראש מעיינינו. במקרה הזה אין קשר בין הביקור לבין הסוגיה הזו שאנחנו כמובן משקיעים בה מאמצים בכיוונים שונים כדי להביא אותם לקבר ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר