כיכר TV: מאות הגיעו להלווית ערירי

בעקבות פרסום בדף הפייסבוק של "כיכר השבת", מאות הגיעו להלווית אדם ערירי. הלווית האדמו"ר מסערט ויז'ניץ תתקיים בשעות הערב. ומשרד הבריאות הורה להפסיק ניסויים במעייני הישועה (ארץ)

(עריכה: כיכר השבת )

כותרות כיכר TV:

• הלוויתו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, שנפטר אמש, תצא היום בשעה חמש מבית מדרשו בעיר חיפה, משם תגיע מיטתו לבני ברק בשעה תשע והאדמו"ר יטמן בבית החיים ויז'ניץ. במשטרה מפרסמים שורת אזהרות, בכדי למנוע אסון חלילה בהלוויה, וקוראים שלא להביא ילדים.

• מרגש: בעקבות פרסום של "כיכר השבת" בדף הפייסבוק, מאות הגיעו להלוויית ערירי. אמש בשעות הלילה, פרסמנו, קריאה להגיע להלוויתו של מאיר אוחנה, אדם ערירי מאשדוד, הפוסט צבר קרוב לחצי מיליון צפיות ואלפי שיתופים, ומאות אנשים נענו לקריאה והגיעו ללוות את אוחנה בדרכו האחרונה.

• משרד הבריאות, הורה על הפסקת כל הניסויים בבני אדם שנערכו בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, זאת לאחר שבבדיקה התגלו שורת ליקוים בהליכי הניסויים. מבית החולים נמסר ל"כיכר השבת", כי הם הזמינו את בדיקת משרד הבריאות וכי כל הליקויים תוקנו.

• בית המשפט העליון, קיבל את בקשתו של אהוד אולמרט, ודחה את ביצוע עונש המאסר שנגזר עליו בתיק טלנסקי, עד לדיון בערעור שהגיש על פסק הדין בפרשה. אולמרט היה אמור להתחיל מחר לרצות שמונה חודשי מאסר.

קרדטים: האדמו"ר מסערט ויז'ניץ - אהרן ברוך ליבוביץ וארכיון כיכר השבת, אהוד אולמרט - איתי בלומנטל YNET; הלווית מאיר אוחנה - מנחם בללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר