שבועות לאסון: רישיון זמני לאולם "עדיה" ביבנה

שלושה שבועות לאחר האסון באולם "עדיה" ביבנה בו נהרגה אחת האורחות בחתונה ונפצעו עשרות מקריסת גוף תאורה, ייפתח האולם מחר לחתונה נוספת ברישיון זמני של עיריית יבנה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דנה קופל, ynet)

שלושה שבועות לאחר האסון באולם "עדיה" ביבנה בו נהרגה אחת האורחות בחתונה ונפצעו עשרות מקריסת גוף תאורה, ייפתח האולם מחר (חמישי) לחתונה נוספת.

לפי הדיווח בחדשות 2, בעלי האולם קיבלו רישיון זמני לחזור לפעילות ולקיים חתונות ואירועים נוספים באולם וזאת על אף שעד עתה לא היה להם רישיון ובשל כך גם קיבלו צו סגירה. הרישיון הזמני ניתן מטעם עיריית יבנה והוא תקף לשלושה חודשים. במקביל ינסו בעלי האולם לקבל רישיון קבוע ובכך להביא לסיום הסאגה.

"אנחנו לא יכולים לשמוח ולהגיד מזל טוב - לא נשכח את משפחתה של אביבה חיון ואת הפצועים" אמרו בסביבתו של בעל האולם וטענו כי המקום עמד "בכל התנאים המחמירים".

עו"ד רעות שד, שמייצגת את אולמי "עדיה" אמרה כי "זה לא היה פשוט להגיע ליום הזה שהאולם יפתח את שעריו מחדש. אין זה סוד לומר שעירייה והמשטרה הערימו דרישות וירדו לפרטים הקטנים, אך אני שמחה לבשר שעמדנו בכל התנאים והזוג המאושר יקיים את החתונה שלו כהלכה אצלנו באולם".

אריאל הלר, דובר עיריית יבנה, אמר: "לאולם עדיה ניתן היום רשיון עסק זמני לשלושה חודשים, לאחר שהמשטרה הסירה את צו הסגירה. לבקשת המשטרה וכתנאי מטעמה נדרש עדיין אישור בית המשפט לביטול החלטה שיפוטית האוסר הפעלת העסק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר