משפחות הנערים החטופים התפללו במקום בו הוחבאו הגופות

משפחות שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני כשנה, גילעד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, הגיעו למקום בו הסתירו החוטפים המתועבים את גופותיהם, ונשאו במקום תפילה מרגשת. צפו (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך ערוץ 1)

משפחות שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני כשנה באזור גוש עציון - גילעד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, הגיעו אתמול (שלישי) למקום בו הסתירו הרוצחים המתועבים את גופות הנערים. המשפחות, יחד עם החיילים והמתנדבים שמצאו את גופות הנערים, נשאו במקום תפילה מרגשת.

מדובר באזור הנמצא תחת שליטת הרשות הפלסטינית ובצה"ל נערכו מבעוד מועד לאבטח את הגעת המשפחות למקום. רחל פרנקל, אמו של נפתלי הי"ד, סיפרה כי בכניסה לאזור נזרקו אבנים על הג'יפים בהם נסעו המשפחות, וקבוצה של פלסטינים עמדה מולם במהלך הטקס במקום וקראה קריאות נגד המשפחות.

"ההפגנה הזו של הפלסטינים לא הפריעה לנו, חוץ מהידיעה שאף אחד שם לא באמת מתחרט על זה. אבל אנחנו באנו לעשות את שלנו" אמרה.

פרנקל הוסיפה, "לעמוד על האדמה ששמרה בשבילי על הילדים עד שקיבלנו אותם הביתה, זה היה מאוד טעון. הסתכלנו על המרחבים העצומים מסביב והבנו את המשמעות של "להפוך כל אבן" והבנו את הנס שקרה לנו שהם בכלל נמצאו".

לדבריה, "היינו מוכנים לחכות גם חמש שנים כדי לקבל אותו חי, אבל בשביל להמשיך בחיים שמחים ומאושרים זה היה נס ומתנה שמצאו אותם והחזירו לנו אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר