שני פעילי להב"ה נעצרו בהפגנה נגד טקס מסיונרי בירושלים

שני פעילי ארגון להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקודש, עוכבו הערב לחקירה לאחר שהפגינו במתחם הרכבת הישנה בירושלים במחאה על כנס נוצרי המתקיים במקום, אותו הגדירו "מיסיונרי" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פעילי להב"ה בהפגנה נגד המיסיון, הערב (צילום: להב"ה)

שני פעילי ארגון להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקודש, עוכבו הערב (רביעי) לחקירה על ידי המשטרה לאחר שהפגינו במתחם הרכבת הישנה בירושלים במחאה על כנס נוצרי המתקיים במקום, שאותו הגדירו "מיסיונרי".

חלק מהמפגינים ניסו להיכנס לאולם שבו נערך הכנס והוצאו בכוח. שניים מהם כאמור עוכבו לחקירה לאחר שלטענת המשטרה הפרו את הסדר במקום.

המפגינים נשאו שלטי מחאה בגנות קיום הכנס. באחד השלטים נכתב "המיסיון = נחש צפע בישראל". בשלט נוסף נכתב "דת, אהבה ורחמים לא על חשבון החלשים", ובשלט נוסף נכתב "מיסיונרים החוצה".

יו"ר הארגון בנצי גופשטיין אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "אני מודה לכל החרדים לדבר ה' שבאו למחות כפנחס על הביזיון של המיסיון. חבל שלא ראינו את נבחרי הציבור החרדי באים למחות. ארגון להב"ה ימשיך לרדוף את הרשעים של המיסיון בכל מקום".

מטרת הכנס המתקיים במתחם הרכבת הישנה בירושלים ועתיד להתקיים גם ביומיים הקרובים, כפי שמופיעה בדף הפייסבוק של המארגנים: "מפגש שנתי של נוער וצעירים מרחבי הארץ והעולם אשר נפגשים למשך שלושה ימים במטרה לדרוש את לב האדון (יש"ו) דרך הלל, תפילה, לימוד, והתחברות. המטרה היא תמיד לבוא עם לב מוכן להיפגש עם נוכחות האדון, ולתת את עצמנו אליו באופן מלא".

האתר של הארגון פונה לציבור בעברית, ערבית ואנגלית ופונה בעיקר לבני נוער. באתר מצויין שעקב החוק האוסר שידול להמרת דת לקטינים הם מצריכים חתימת הורים לנער מתחת לגיל 18. עם זאת, על פי ארגון להב"ה, אנשי המיסיון אמרו גם לקטינים שניתן לחתום במקום ההורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר