סערת הספורטק: בעלזא מתנצלים על היעדרות נציגם בהצבעה

בחסידות בעלזא החליטו להגיב על הטענות נגד נציגים במועצת עיריית ירושלים מיכל הלברשטאם שנעדר מההצבעה על הספורטק, מסבירים מדוע לא שב להצבעה מהנופש ומביעים התנצלות על שאירע (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיריית ירושלים (צילום: באדיבות המצלם)

הסערה סביב אישור תוכניות מתחם הספורטק נמשכת: בחסידות בעלזא מגיבים לטענות על נציגם במועצת העיר ירושלים מיכל הלברשטאם שנעדר מההצבעה באופן מכוון ויזום ובכך גרם לאישור המתחם שעלול לגרום לחילול שבת.

בעיתון "המחנה החרדי" מקדישים את מרכז השער לטענותיו של הלברשטאם ששהה בנופש בים המלח בשעת ההצבעה כשהוא מבהיר כי "הזמנתי רכב שיקח אותי מים המלח לירושלים להצבעה, רגע לפני הודיעו לי מפורשות שיש לברקת רוב. לא הייתי שותף וידי לא הייתה במעל הזה".

בהמשך אף מגיב הלברשטאם להתקפות היזומות בעיתון המודיע נגדו ונגד חבריו וטוען: "לא הייתי שותף בתכנית וידי לא היתה במעל הזה".

"כאשר הנציגים החרדים אישרו את התכנית בעבר העיתונים שלהם לא תקפו אותם על תמיכתם בתוכנית לבנות מגרשי ספורט'', הוא משגר רמז עבה.

הבוקר בעיתון "המודיע" נמשכת מסכת ההתנצלויות של חסידות בעלזא כאשר מתנוססת בעמודו הראשון מודעת הבהרה מטעם קהל מחזיקי הדת של חסידות בעלזא ובה נכתב: "אין בסיס לטענות נגד מיכל הלברשטאם. אנו נגד תוכנית הספורטק ונציגנו תכנן להגיע להצביע נגדה, אך נאמר לו בידי נציגי יהדות התורה שזה עובר בכל אופן ושלא יטרח".

במודעה מובהר כי הלברשטאם שהה במקום מרפא וכשהבין שהתוכנית תאושר גם בלעדיו בחר להישאר בנופש. בהמשך מצהיר יו''ר קהל מחזיקי הדת הרב מרדכי בריסק במודעה הרשמית של בעלזא כי "כאלפיים מתושבי קרית בעלזא חתמו נגד עיריית י-ם, הביעו את מחאתם ודרשו לבטל את התוכנית".

לסיום נכתב כי כל הטענות נגד הלברשטאם בשקר יסודם ואין להם כל בסיס. "עוול נעשה לאיש ציבור יקר ונכבד העומד בכל עוז על משמרת קודשי הדת בעיר הקודש ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר