התיק נגד הדיין הרב דב דומב נסגר מחוסר ראיות

לאחר ההמלצה להעמיד לדין את הדיינים הרב דב דומב והרב משה אוחנונה בחשד להדחת עדים, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק נגד הרב דומב מחוסר ראיות ונגד הרב אוחנונה מחוסר אשמה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב דב דומב (צילומסך: מתוך ערוץ בינינו beinenu.com)

לפני למעלה משנה המליצה המשטרה להעמיד לדין את הדיינים הרב משה אוחנונה מבית הדין הרבני בפתח תקווה והרב דב דומב מבית הדין בתל אביב, בחשד להדחת עדים לשנות עדותם, שיבוש מהלכי משפט וחקירה והפרת אמונים.

אך בשבוע שעבר קיבלו הרבנים הודעה מהיחידה הארצית לחקירות הונאה כי הפרקליטות החליטה לסגור את התיקים נגדם.

התיק נגד הרב דומב נסגר משום שבפרקליטות החליטו כי אין מספיק ראיות בכדי להעמידו לדין, ולגבי הדחת עד - התיק נסגר מחוסר אשמה.

יצויין כי אם הרב דומב ירצה לשנות את עילת סגירת התיק המרכזי נגדו ל"חוסר אשמה" הוא יצטרך לפנות לפרקליטות מחוז ת"א ולנמק את בקשתו והם יצטרכו לקבל את ההחלטה.

באשר לרב אוחנונה, הוחלט לסגור את התיק נגדו מחוסר אשמה, ובכך למעשה הוא נוקה מכל רבב.

נשיא בית הדין הרבני הגדול הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף עודכן על-ידי הפרקליטות על ההחלטה לסגור את התיק נגד שני הדיינים.

כזכור, חקירת המשטרה נפתחה לאחר חשד כי הדיינים פעלו להשפיע על צדדים במספר תיקי גירושין אשר הובאו בפניהם, תוך הדחת עדים לשנות עדותם, שיבוש מהלכי משפט וחקירה והפרת אמונים.

בסיומה של החקירה, קיבל ראש אגף החקירות של המשטרה את עמדת היחידה כי התגבשה תשתית ראייתית לביצוע העבירות המיוחסות לחשודים, אך כאמור - בפרקליטות הוחלט לסגור את התיק נגד הרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר