כיכר TV: נגנה בפסנתר תוך כדי ניתוח מוח

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: ישראלי מוחזק בידי חמאס בעזה - אביו מגיב, נחשף מכתב האדמו"ר מסערט ויז'ניץ למרן הגר"ע יוסף, וגם: זהו הסרטון הביתי הראשון שצולם בהיסטוריה. צפו (חדשות)

(עריכה: כיכר השבת)

• הבוקר הותר לפרסום כי ישראלי ממוצא אתיופי, הלוקה בנפשו, חצה לפני כעשרה חודשים את הגבול לרצועת עזה, ומאז מוחזק ככל הנראה בידי חמאס. מנגד, בחמאס טוענים כי הם שחררו אותו ואינם יודעים היכן הוא כעת.

• בתוך כך אביו מותח ביקורת על הטיפול של הממשלה בפרשה, ובראיון לערוץ 10 שישודר בתכנית "המגזין", אומר כי לא עשו דבר הנה הדברים:

• 34 שנה אחרי, "כיכר השבת", חושף את המכתב ששיגר האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שנפטר השבוע, למרן הרב עובדיה יוסף. המכתב נשלח בשנת תשמ"א, ובו מבקש האדמו"ר מהרב עובדיה שיכתוב המלצה למען מוסדות החסידות, לרגל מסע התרמה בחו"ל.

• הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד הדיינים הרב משה אוחנונה והרב דב דומב. הדיינים נחשדו כי פעלו להשפיע על צדדים במספר תיקי גירושין אשר הובאו בפניהם, תוך הדחת עדים לשנות עדותם, שיבוש מהלכי משפט וחקירה והפרת אמונים.

• הסרטון הבא הוא לא פחות ממדהים. שושנה לוי, חולת פרקינסון עברה ניתוח מוח מסובך לטיפול במחלתה בבית החולים איכילוב. במהלך הניתוח, היא נראת בצילום שפורסם באתר YNET כשהיא מנגנת בפסנתר, כך זה נראה.

• הרבנות הראשית פשטה על מעבדה פיראטית לייצור וואדקה במאה שערים. אנשי יחידת ההונאה בשיתוף משרד הבריאות ומשרד החקלאות, ערכו תצפיות על המעבדה ומשנאספו הראיות פשטו על המקום. לדבריהם, נמנע בכך "נזק בריאותי בלתי הפיך לציבור".

• אחרי 113 שנה, נחשף הסרטון הביתי הראשון בהיסטוריה. הצלם הוא אלפרד פסמור, תושב לנדון, שכבר בשנת 1902, תיעד את עצמו, אשתו וילדיו בסדרת סרטונים קצרים. נכדו, מייקל, סיפר כי הוא שומר עד היום את המצלמה המקורית.

• מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עליה קלה בטמפרטורות, בסוף השבוע צפוי להיות נח ותחול ירידה בעומס החום.

קרדטים: האדמו"ר מסערט ויז'ניץ - שוקי לרר, יהודה פרקוביץ', כיכר השבת, מנגוסטי - ערוץ 10 מתוך YNET; וודקה - הרבנות הראשית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר