זה הגיע: פייסבוק מאפשרת לכם לשלוט בפיד

לא עוד אלגוריתמים שקובעים לכם מה תקראו: כלי חדש של פייסבוק יאפשר לכם להגדיר מה תרצו לראות בראש פיד החדשות של הרשת החברתית. וגם: כך תאתרו עמודים שעשויים לעניין אתכם (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

החל מהיום - פייסבוק מאפשרת לכם לשלוט בפיד: ענקית האינטרנט "פייסבוק" שחררה היום (חמישי) את הכלי שיסייע לכם לשלוט על הפיד שלכם ברשת הפייסבוק ובעזרתו תוכלו לקבוע איזה פוסטים יופיעו אצלכם בראש הניוז פיד - זאת על ידי הגדרת דפי פייסבוק וחברים שיוכלו להופיע במעלה הפיד באופן קבוע.

עד היום חברת פייסבוק קבעה באופן בלעדי את הפיד, כשיכולתו של המשתמש לקבוע מה הוא יראה קודם הייתה מוגבלת והעדפות אלו נקבעו על ידי האלגוריתמיים הייחודיים של פייסבוק. אך כעת אומרת החברה, כי למרות האלגוריתמים שלה - היא עדיין חושבת שיש מקום לאפשר למשתמשים לקבוע בעצמם מה יופיע בפיד.

על מנת להגיע לכלי ההעדפות החדש הקישו "עוד" בפינה התחתונה באפליקציית פייסבוק > הגדרות > העדפות זרם החדשות > הגדירו מה הייתם מעדיפים לראות למעלה בפיד.

בנוסף, החברה הוסיפה עוד 2 פיצרים חדשים. האחד הוא כלי איתור עמודים חדשים להתחבר אליהם שמסייע למצוא עמודים חדשים למעקב ו"יכול לעזור לך להתחבר עם אתרי תוכן, אמנים ועסקים שעשויים לעניין אותך", זאת בהתבסס על סוגי הדפים שאהבתם בעבר.

הכלי השני הוא כלי מעקב או ביטול מעקב על חברים (פולואו ואנ-פולואו) - ממשק מעוצב ומעודכן עם רשימה של חברים, דפים וקבוצות שראיתם בזרם החדשות בשבוע האחרון. כך תוכלו לבטל מעקב אחר חברים, עמודים או קבוצות במידה ואתם לא מעוניינים לראות את העדכונים שלהם. ניתן גם לראות ברשימה את האנשים והעמודים שסימנתם בעבר כלא מעניינים ולהחזיר אותם לזרם החדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר