ליצמן: חשבו שאני 'ישיבע בוחער' שמבין ברפואה כמו שלפיד מבין באוצר

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס לאפשרות לפיה ייאלץ להתמנות לשר בשל העתירה לבג"צ: "חשבו שאני ישיבע בוחער שמבין ברפואה כמו שלפיד מבין באוצר. אני עוסק בעשייה ולא בתארים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן, הצהריים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך נאומו בפני משתתפי "פורום המנהלים" של עיתון המודיע, התייחס סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לאפשרות שימונה לשר זאת בשל העתירה שהוגשה לבג"צ בנושא ואמר כי "אני לא מבין את ההתעסקות בתואר. האדם עושה את התפקיד ולא הפוך. אם אני מנהל טוב את המשרד מה העניין התואר שלי?".

סגן שר הבריאות הוסיף: "בג"צ כבר בעבר דן בענייני, חשבו שאני איזה 'ישיבע בוחער' ושאני מבין ברפואה כמו שלפיד מבין באוצר, כיום מבינים שאני עוסק בעשייה ולא בתארים. יש קונצנזוס על תפקודי".

"בדיון בבג"צ הנוכחי היו 5 שופטים ולא 3 כבעבר, לא הבנתי למה - התברר שאני לא במשחק. מתכוונים בכלל לביבי על שלל התיקים, אולי הם בכלל לא רוצים שיהיה ראש ממשלה". ליצמן הבהיר כי בכוונתו לענות תשובות לשאלות בג"צ ולאחר ההכרעה יבקש את החלטת גדולי ישראל.

ליצמן בחר להתייחס גם לגל השמועות על שינויים שמבקש ראש הממשלה לבצע בהסכמים הקואליציוניים מול המפלגות החרדיות. "לא אתן לשנות כלום ממה שחתמו איתנו בהסכם הקואליציוני" אמר ליצמן. "אעמוד על סעיף קצבאות הילדים ועל תקציבי הישיבות וכל מה שהובטח. שלא ינסו אותנו".

יוסי שווינגר, מנחה פאנל האקטואליה ב"פורום המנהלים" אמר: "ליצמן לא היה מצליח בתפקידו בלי הצוות בלשכה כפי שיש לו. הם פועלים במסירות לכל אחד ולא רק מהמגזר שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר