תיעוד: מבריחי ביצים דורסים למוות את הפקח אריה שושן ז"ל

מצלמה שהוצבה ברכבם של פקחי מועצת הלול תיעדה את דריסתו של הפקח אריה שושן ז"ל על ידי כנופיית מבריחי ביצים בדרום הר חברון. עשרה חשודים נעצרו בפרשה, בהם תושב חורה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(עריכה: Ynet)

חוקרי ימ"ר נגב של המחוז הדרומי במשטרה פענחו את אירוע דריסתו של פקח מועצת הלול אריה שושן ז"ל, בחודש שעבר. המשטרה עצרה את החשוד המרכזי באירוע, שהוא ככל הנראה הנהג ברכב שדרס את הפקח וכן תשעה חשודים נוספים החשודים במעורבות וסיוע לפשע.

בכוונת המשטרה להגיש מחר (שישי) כתב אישום נגד החשודים במעשה ולבקש מהשופטים להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אירוע הדריסה והפקרתו למוות התרחש בחודש שעבר במהלך פעילות למניעת הברחות ביצים של פקחי הלול ביישוב הר עמשא, אז הפתיעו הפקחים כנופיה שעסקה בגניבת תוצרת מאחד הלולים. במהלך המרדף אחד החשודים פתח בנסיעה פרועה ודרס את הפקח תוך שהוא מפקיר אותו למוות.

בתום חקירת האירוע שהוטלה על אנשי היחידה המרכזית נגב, הצליחו החוקרים לאתר הרכב שהיה מעורב בדריסה ולבסוף הצליחו לאתר את הנהג הפוגע ולעצור אותו. למרות הכחשתו הגורפת הצליחו החוקרים להביא ראיות ברורות.

מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי אמר כי "מדובר במעשה חמור ומזעזע של נסיעה בפראות ובדריסה מכוונת של אדם תוך הפקרתו למוות בשטח. הזילות הבלתי נסבלת בחיי אדם, במקרה זה עבריין שפוגע ודורס למוות אדם כדי להימלט ממעצר, היא מרתיחה ומקוממת. אני מקווה שרף הענישה בתיק זה יהיה מחמיר ומרתיע על רקע חומרת המעשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר