"יום ליום" פרסם מודעה של "ובזכותן"

למרות ששאר העיתונים החרדיים סירבו עד כה לתת במה למפלגת הנשים "החרדיות" "ובזכותן", ביטאון ש"ס, עיתון "יום ליום", החליט לאפשר פרסום מודעה של המפלגה (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

למרות ששאר העיתונים החרדיים סירבו, להעניק במה למפלגת הנשים "החרדיות" "ובזכותן", ביטאון ש"ס "יום ליום" החליט לאפשר פרסום מודעה של המפלגה.

במודעה שפורסמה בעיתון היום (שישי) קוראות חברות המפלגה לנשים אחרות להצטרף למפלגה ולהשפיע על סדר היום הפוליטי הנשי החרדי. תחת הכותרת "רוצה? את גם יכולה", נכתב במודעה: "לאחר 67 שנים שבהן לא התרחשה בכנסת ישראל פעילות למען טובתה ורווחתה של האישה החרדית, אנו קוראות לך, הצטרפי לאחיותייך העמלות כמותך, על מנת להקים עולה של תורה בארץ ישראל".

יו"ר המפלגה רות קוליאן, שהחלה להתעסק בנושא שכר הגננות והמורות בעקבות שורת התחקירים ב"כיכר השבת" בנושא, פירטה במודעה את התכנית לעתיד במידה ונשות המפלגה יבחרו לכנסת הבאה, כאשר בין היתר הן יטפלו בהבטחת שכר הוגן לגננות, מורות ומלמדים, הקמת קווי סיוע לנשים וייעוץ משפטי וסיוע לנוער נושר. ל"כיכר השבת" נודע כי המפלגה פנתה גם לעיתון "יתד נאמן" בבקשה לפרסם את המודעה, אך שם טרם הגיבו לבקשה.

במפלגת "ובזכותן" רואים בפרסום המודעה בביטאון ש"ס סוג של "הכשר" לפעילותן."לאחר עבודת צוות קשה ומאומצת במשך מספר שנים, למען זכותן של נשים חרדיות להיות מעורבות בתהליכי קבלת ההחלטות הקשורות לחייהן, הצלחנו להביא לפרסום קול קורא לנשים חרדיות להצטרף לתנועת "ובזכותן" ולפעילות ציבורית למען הכלל" אמרו במפלגה ל"כיכר השבת".

לדבריהן, "מבחינתנו, מדובר בלא פחות מהיסטוריה. הבאנו לכך, שבעיתון שבו מטושטשות תמונות נשים, תפורסם מודעה הקוראת לנשים להצטרף לפעילות ואף לרוץ לכנסת. כל מודעה המתפרסמת בעיתון 'יום ליום' עוברת אישור של מועצת חכמי התורה, שלשמחתנו, אישרה את הפרסום, דבר המצביע כי אין באמור כל בעיה הלכתית. נמשיך לפעול למען נשים חרדיות ולשמש עבורן אוזן קשבת. אנו קוראות לכל מי שרוצה לתרום, להצטרף אלינו."

מ"יום ליום" טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר