במשרד הדתות זועמים: "חכ"י ש"ס הפקירו את אזולאי לבד במערכה נגד הרפורמים"

התקשורת החילונית תקפה השבוע בחריפות את שר הדתות דוד אזולאי על כך שדיבר נגד הרפורמים, והח"כים החרדים שתקו. במשרד הדתות זועמים: "חכ"י ש"ס הפקירו את אזולאי לבד במערכה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ודוד אזולאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"מפקירים פצועים בשטח": שר הדתות דוד אזולאי היה השבוע בעין הסערה לאחר שבראיון לגלי צה"ל הוא התבטא בחריפות נגד הרפורמים ואף אמר שאינו יכול לקרוא להם יהודים. אזולאי עלה לדוכן הנואמים במליאת הכנסת, התנצל, הבהיר וחזר לתקוף אותם.

אזולאי, שלראשנה בחייו מונה לשר, החל, מטבע הדברים, להתראיין בכלי התקשורת, לדבר על נושאי דת, וכך קרה גם השבוע. רק כשהוא סיים את הראיון הוא הבין את הביקורת שתמתח נגדו.

בתוך שעות הפך אזולאי לשק חבטות של התקשורת הישראלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו שעודכן בפרשה דרך התקשורת בארה"ב התקשר לאזולאי ונזף בו, מה שהפך לכותרת נוספת ב'ידיעות אחרונות'.

למרבה ההפתעה, חברי הכנסת של ש"ס והעומד בראשה השר אריה דרעי, שמרו על שתיקה. אף אחד מהם לא התראיין ויצא להגנתו, מלבד השר לשעבר שלמה בניזרי.

בלשכתו של אזולאי מאוכזבים מההתנהלות. "יוצא שר הדתות ולא מפחד כשאומר את דעתם של גדולי ישראל על הקהילה הזו, מטבע הדברים כשהוא מותקף ו'שוחטים' אותו היה ראוי שחבריו למפלגה יתראיינו, יגיבו, יתמכו, יחזקו. אבל זה לא קרה", אמר בכיר במשרד הדתות והוסיף בזעם, "השאירו אותו לבד בזירה, כאילו הוא אמר משהו רע, חבל".

מנגד, גורם בש"ס לא מבין את הביקורת: "השר אזולאי קצת טרי בראיונות, הוא צריך להבין שהוא במעמד שר, כל משפט שלו הופך מיד לכותרת, לא כל מה שנכון צריך להגיד בראיון בתקשורת הכללית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר