המאבק ב'ביג' באשדוד: גולדקנופף 'הוזז' מטיפול בפרשה

בימים האחרונים הוחלט על שינויים בדרכי המאבק נגד מרכז 'ביג' באשדוד, בהם הוחלט "להזיז" את יו"ר הוועדה למען השבת הרב יצחק גולדקנופף מטיפול בחילולי השבת ושמירה על הסטטוס קוו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק גולדקנופף (צילום: ארכיון כיכר השבת)

המאבק על קדושת השבת במתחם 'ביג' באשדוד: בימים האחרונים החליטו בקרב קהילות החסידים לבצע שינוי מסוים בדרכי המאבק וכחלק ממנו הוחלט להחליף את האישים שעמדו עד אתה בחזית המלחמה על שמירת הסטטוס קוו באשדוד.

ל"כיכר השבת" נודע כי בקהילות החסידיות המובילות את המאבק הציבורי הוחלט על "הזזתו" מהמלחמה של יו''ר הוועדה למען השבת הרב יצחק גולדקנופף הנחשב לאחד האנשים החזקים בחסידות גור.

לדברי העסקנים, המאבק יהפוך להיות נקודתי ויתמקד בעיר אשדוד ולא כחלק מחזית רחבה למען קדושת השבת בכל רחבי הארץ וזו הסיבה על השינויים בקרב מובילי המאבק.

שלא לייחוס טוענים גורמים נוספים כי עד עתה המאבק באשדוד לא הביא לתוצאות המיוחלות. "לא ברור אם זה בגלל אלו שניהלו אותו או שאולי בגלל חוסר בחזית אחידה וחילוקי הדעות באשר לאופיו בין נציגי הקהילות החסידיות לבין עסקני הציבור הליטאי אבל בסופו של דבר המאבק עדיין לא צלח ויש לעשות שינויים", מסבירים הגורמים.

יצויין כי במהלך אסיפת האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל שהתקיימה לפני שבועיים העניקו גדולי הדור גיבוי מוחלט לרבני העיר החסידיים להחרפת המאבק למען השמירה על קדושת השבת באשדוד.

תגובתו של יצחק גולדקנופף לא נתקבלה עד לפרסום הכתבה, לכשתתקבל נפרסמה לאלתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר