מנגיסטו: מקבלים התנצלות לוטן; נתניהו יגיע לביתם

משפחת מנגיסטו פרסמה הודעה כי קיבלה את התנצלותו של נציג ראה"מ לענייני נעדרים אל"מ במיל' ליאור לוטן, על שיחהו הקשה איתם איתם. לראשונה נתניהו יגיע בצהרים לבית המשפחה באשקלון (ארץ)

(צילום: פלאש 90 )

יום לאחר פרסום דבריו המאיימים של יועץ ראש הממשלה לענייני נעדרים אל"מ (במיל') ליאור לוטן, לבני משפחתו של אברהם מנגיסטו המוחזק בעזה - המשפחה מנסה להרגיע את הרוחות.

בהודעה שפרסמה המשפחה נאמר: לאחר פרסום ההקלטה אתמול, שנעשתה בלא ידיעת המשפחה, שהופתעה מאוד ואינה לוקחת עליה אחריות, נערכה שיחה בין הצדדים, ובה התנצל לוטן, המשפחה קיבלה את ההתנצלות ויושרו ההדורים".

בנוסף, הודיעה המשפחה, כי לבקשתם נדחתה הפגישה שנקבעה להם להיום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשבוע הבא, זאת בעקבות כך שהאמא לא חשה בטוב.

אולם למרות זאת, ראש הממשלה צפוי להגיע בשעות הצהרים לבית המשפחה באשקלון. מדובר בפעם הראשונה מאז נעדר אברהם, לפני עשרה חודשים, שנתניהו נפגש עם בני המשפחה.

השילה של לוטן עם משפחת מנגיסטו (מתוך שידורי ערוץ 10)

מוקדם יותר, פרסמה רעייתו של לוטן, שלומית, פוסט חריף וארוך בדף הפייסבוק שלה, בו ניסתה לגונן על בעלה ולהסביר את דבריו.

אפשר לפרש את מה ששידרו בהרבה דרכים, אבל פה בבית זה הרגיש לי ולרבים שמכירים את ליאור כמו לינץ'. מי שמכיר את ליאור יודע שהוא לא גזען וגם המשפחה יודעת את זה.

"נכון, הם שידרו פגישה אחת מתוך פגישות רבות שהוא קיים עם המשפחה, שהייתה במקרה הזה מאוד טעונה ושהרוחות בה התלהטו שלא לצורך, אבל זאת לא הייתה גזענות ולא היו שם איומים. הם שידרו רגע אחד של קשיחות, שעליו הוא התנצל בפני המשפחה".

לדבריה, "תפסו אותו ברגע של ריתחא והציגו אותו כחזות הכל. אנחנו יודעים את האמת ואת הסיפור המלא. וגם המשפחה של אברה יודעת את האמת. לא איימת, לא הזהרת, היית מפקד קשוח לרגע שמסביר מהם התנאים הנכונים להצלחת המשימה. הצגת את האמת שלך על המחיר של חשיפה, על מה שאתה קורא 'להדליק את האור'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר