נתניהו ביקר בבית משפחת מנגיסטו: "עושים כל שביכולתנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לפגישה ראשונה עם משפחת מנגיסטו בביתם באשקלון, ואמר כי "אנו עומדים מול אויב אכזר". גם ליאור לוטן הגיע להתנצל על דבריו: "לא משקפים את ערכי" (בארץ)

נתניהו בפתח בית המשפחה (צילום: רועי עידן - YNET. תמונת וידאו: אלכס קולמויסקי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע אחר הצהרים (שישי) לבית משפחת מנגיסטו באשקלון. מדובר בפגישה הראשונה בין נתניהו למשפחה, מאז שבנם אברהם, חצה את הגבול לעזה.

בסיום הביקור אמר נתניהו לתקשורת: "באתי להיות עם משפחת מנגיסטו ודיברנו על אברה. אנחנו עושים כל מה שביכולתנו להחזירו לארץ, כפי שאנחנו נמצאים גם בקשר עם משפחת אזרח ישראלי נוסף במטרה להחזיר אותו לארץ"

"אנחנו עומדים כאן מול אויב מאוד אכזר שמתכחש לחובה ההומניטרית הבסיסית להחזיר אזרחים תמימים לארצם. נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את האזרחים האלה הביתה".

ליאור לוטן בבית המשפחה (צילום: רועי עידן - YNET)

קודם לכן, הגיע לבית, נציג ראש הממשלה לענייני נעדרים אלוף במיל' ליאור לוטן, והתנצל על דבריו הקשים בשיחה השבוע עם בני המשפחה: "באתי לכאן להיפגש עם משפחת מנגיסטו ולהתנצל בפניהם. בפגישה האחרונה נאמרו על-ידי דברים שלא נכון היה לומר אותם. לכן אני מרגיש צורך עמוק להתנצל בפני המשפחה".

לוטן ציין גם כי "הדברים שנאמרו אינם משקפים את דרך ההתנהלות שלי, ערכיי ודרך חשיבתי, קל וחומר שאינם משקפים את דעת ראש הממשלה והרוח שהגדיר למימוש המשימה".

הוא הוסיף: "אני רוצה להבטיח למשפחה היום שאני אמשיך לפעול בכל דרך ובכל זמן יחד עם המשפחה ויחד עם כל מערכות המדינה כדי להביא למימוש המשימה ולהשבתו המהירה של אברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר