נתניהו יקים ועדה לדיון בחוק עונש מוות למחבלים, שרי הליכוד יתנגדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע שיקים ועדה שתדון בחוק "עונש מוות למחבלים", והיא תעלה לדיון רק בעוד שלושה חודשים. באם ישראל ביתנו יתעקשו לעלות אותה היום שרי הליכוד יתנגדו (פוליטי)

(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

מוות למחבלים? ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט ל"קבור" את הצעת חוק "עונש מוות למחבלים", שהייתה אמורה לעלות היום לדיון בוועדת השרים לחקיקה ושרי הליכוד יתנגדו לה.

על פי ההצעה של נתניהו, ההצעה לא תעלה היום לדיון, ותוקם ועדת שרים בראשות יריב לוין, שתדון בחוק והוא יעלה לדיון רק בעוד שלושה חודשים. במידה וישראל ביתנו יתעקשו לעלות את החוק היום, שרי הליכוד יתנגדו לו.

קודם לכן הודיעו כבר השרים מירי רגב ואופיר אקוניס שיתמכו בחוק, גם דני דנון היה צפוי לתמוך בו ואפילו זאב אלקין השוהה בחו"ל הודיע שהשאיר פתק, עם הודעת תמיכה בחוק.

במקביל, שרי הבית היהודי איילת שקד ואורי אריאל הודיעו שיתמכו בחוק. אך כאמור כעת מסתמן כי הוא לא יעבור היום.

ח״כ שרון גל, שהגיש את ההצעה מסר בתגובה: "אני דוחה את ההצעה של ראש הממשלה, לדחות את ההצבעה על חוק עונש מוות למחבלים ולהקים ״וועדת מריחה״ שבפועל תקבור את החוק. ההחלטה הזו של ראש הממשלה, היא הוכחה נוספת שמדובר בממשלה לא-לאומית, שאיננה פועלת לפי העקרונות של המחנה הלאומי.

"בדיוק כשם שהממשלה הזו לא פועלת למיגור שלטון הטרור של החמאס בעזה, כך היא מכשילה את המאבק בטרור המחבלים הפועלים בשטחי ישראל. ״ישראל ביתנו״ תעלה את הצעת החוק להצבעה בכנסת השבוע ואני מקוה שעד אז יתעשתו כל אלו המכנים עצמם מחנה לאומי, כולל ראש הממשלה ויתמכו בחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר