מנהל מרפאת שיניים וקוסמטיקה הזריק למטופליו מוצרים קוסמטיים של 'עלי אקספרס'

מנהל מרפאת שיניים וקוסמטיקה בראשון לציון טיפל בלקוחותיו במוצרי קוסמטיקה אסורים שייבא דרך אתר הקניות 'עלי אקספרס' וחשוד שהעלים הכנסות בהיקף של יותר מ-5.4 מיליון ש"ח (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
הזריק למטופליו מוצרים אסורים שייבא דרך 'עלי אקספרס' (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בתום חקירה של רשות המסים, התגלה כי יצחק סבג (35) מרחובות, המנהל מרפאת שיניים וקוסמטיקה בראשון לציון, מבצע טיפולים קוסמטיים במוצרים אסורים בשימוש, שיובאו בין השאר דרך אתר הקניות 'עלי אקספרס'.

חוקרי מכס ומע"מ באר שבע מייחסים לסבג שורה ארוכה של עבירות על פקודת המכס וחוק מע"מ, ובהן העלמת הכנסות בהיקף של למעלה מ-5.4 מיליון ש"ח, הברחת מוצרים לרפואת שיניים ולרפואה קוסמטית תוך זיוף מסמכים ועוד. בעקבות כך, נשלח סבג למעצר בית עד ליום ראשון 19.7.15.

החקירה נגד החשוד החלה כסמויה, בעקבות מידע שהתקבל ממשרד הבריאות לפיו הוא מנהל מרפאת שיניים וסוחר במוצרי קוסמטיקה האסורים בשימוש ואף מבצע בהם טיפולים קוסמטיים. סבג הוזמן לחקירה, אך סירב להתייצב ובשל כך הוצא נגדו צו מעצר בהיעדר. החוקרים הגיעו למרפאתו כדי לאכוף את הצו ובתגובה, סבג קילל ותקף אותם.

בסופו של דבר הוא נעצר, אך גם במשרדי היחידה החוקרת המשיך בקללותיו וסירב לשתף פעולה עם החוקרים. ביום רביעי האחרון הוארך מעצרו עד ליום ראשון, 12.7.15.

לפי העולה מהחקירה, בין השנים 2009-2015, ניהל החשוד מרפאת שיניים וקוסמטיקה בראשון לציון וסחר במוצרי קוסמטיים. הפעילות העסקית שלו נרשמה תחת החברות מ.י.ס השתלות שיניים בע"מ ומ.י.ס המרכז לרפואת שיניים בע"מ, למרות שהחשוד סגר את תיקי החברות ברשות המסים ב-2013 וב-2009.

החשוד הבריח ארצה, מוצרים לרפואת שיניים ורפואה קוסמטית תוך זיוף מסמכים של חברות ישראליות על שמן יובאו הסחורות מחו"ל, ומבלי שניתן לו אישור ממשרד הבריאות לייבא את המוצרים וללא דיווח למכס. לפי החשד, הוא ייבא מוצרים קוסמטיים האסורים בשימוש דרך אתר הקניות הבינלאומי 'עלי אקספרס'. החשוד ורופאה שהעסיק נהגו להזריק למטופלים את החומרים הקוסמטיים האסורים בשימוש.

בנוסף, החשוד מכר את המוצרים האסורים בשימוש למרפאות קוסמטיות נוספות ברחבי הארץ.

ביום שישי האחרון, הובא החשוד לבית משפט השלום בבאר שבע וכב' השופט אלון גביזון הורה על מעצר בית של החשוד עד ליום ראשון 19.7.15 וכן על הפקדת ערבויות כספיות בסך של 870,000 ₪ ואיסור יציאה מהארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר