גרפולוגיה: האם הגיע הזמן להסבה מקצועית?

אם אתם מרגישים שמיציתם את מקום העבודה, או מכל סיבה אחרת אתם חושבים על הסבת מקצוע - הגרפולוגיה תסייע לכם בניתוח אישיות שימקד אתכם בחיפוש אחר עבודה חדשה (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
חושבים על הסבת מקצוע? במה כדאי להתמקד (צילום: shutterstock)

שלום תמר, שמי ד', מעל גיל 30, אב לילדים. אשמח לקרוא את הפענוח שלך - יש לי כוונה לשנות עיסוק, מחפש עסק חלופי.

לד' שלום,

נפתח בתיאור העץ: העץ מצויר בצורה ספונטנית, בקווים גמישים וקלילים ובתנועה נמרצת. נוף העץ סגור ובתוכו ענפים רבים. הגזע צר, ובתחתית העץ מצוינים שורשים ארוכים וקלילים.

אתה אדם אינטליגנט בעל קסם אישי וכושר ביטוי ישיר וספונטני. העץ משדר תנועה, מה שמלמד על כך שאתה אוהב תנועה וניידות. הקווים "זריזים" ומשקפים את זריזותך במחשבה ובביצוע. הינך מוכן להקריב הרבה למען סיכויים עתידיים, ולא חושש להמר ולקחת סיכונים (זהירות מהחלטות פזיזות!). חשוב לך להגיע לתוצאות מהירות.

אתה תאב לחידושים ולשינויים. לעומת זאת, שונא שגרה. אתה מסתגל במהירות לסיטואציות חדשות ולא נרתע ממצבים מסובכים ובלתי צפויים. כושר האלתור וגמישותך מסייעים לך להסתדר ולתמרן בכל תסריט אפשרי.

כמו כן, אתה זקוק למרחב ולעצמאות, ולא אוהב שאומרים לך מה לעשות!

אתה טיפוס חברותי ותקשורתי שמתאקלם בקלות בסביבה חדשה. אולם יחד עם הפתיחות הרבה שלך, יש לך צורך בפרטיות, כפי שניתן ללמוד מהצמרת הסגורה ומצורת החתימה (שצונזרה) הדומה בפרט זה.

כמו כן, ניחנת בחושים אינטואיטיביים המסייעים לך לקרוא את מה שמתחת לפני השטח. עם זאת חשוב לזכור, האינטואיציה לעתים עלולה להטעות, ולכן לא כדאי לסמוך רק עליה.

מה שצריך להנחות אותך בחיפוש עבודה, הוא למצוא תחום שיאפשר לך הרבה עצמאות וחופש פעולה שגם יקנה לך מעמד. חשוב שהוא יהיה כזה שתתלהב לקום בבוקר בשבילו, מאחר שמה שמניע אותך בחיים לפעולה, הוא הרגש, וברגע שאתה מתחבר לדבר ויש לך מטרה, אתה נכון להשקיע כל הדרך להצלחה.

הערה: כל תכונה מתפרשת על פי הצלבה של מספר סימנים גרפולוגיים (לא רק סימן אחד), וביחס למכלול הציור.

אתם מוזמנים לשלוח ציורי עצים לכתובת המייל שמופיעה למטה.
יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל 4A) ולחתום את שמכם על אותו הדף, לציין גיל, בן/בת ובאיזו יד אתם כותבים ולשלוח ל: tamarf.grapho@gmail.com

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל, מרצה ומוסרת קורסים וסדנאות בתחום. טל': 052-801-2031

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר