חדשות היום: נתניהו לצד הרפורמים, נהג דרס ועצר שודד

ראה"מ נתניהו מתייצב לצד הרפורמים, חייל דקר את חברו שביזה את הרב אמנון יצחק, בכיר בקהילת ברסלב ביבניאל ניסה לשים קץ לחייו וגם: התפרצות המסוכנת של הר הגעש מזה כ-100 שנה (כיכר TV)

(עריכה: כיכר השבת)

כותרות כיכר TV:

• דבריו החריפים של השר דוד אזולאי נגד הרפורמים, מביאים היום לתגובה הפוכה מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי ישראל היא בית לכל זרמי היהדות, הנה הדברים:

• חייל צה"ל דקר את חברו, מכיוון שהוא ביזה את הרב אמנון יצחק. החייל דקר את המבזה בידו וברגלו באמצעות סכין, ורדף אחריו כשהוא קורא לעברו: "אני אשחט אותך כמו חזיר". פרקליטתו מסרה בתגובה ל"הארץ", כי הוא כופר בהאשמות.

• בכיר בקהילת הצדיק מיבניאל, המוהרא"ש שיק, אושפז במצב קשה לאחר שניסה לשים קץ לחייו. כוחות ההצלה מצאו אותו בביתו, כשעל צאוורו כרוך אזיקון. מאז פטירת המוהרא"ש, שוררת מתיחות בחסידות סביב חלוקת הנכסים והתפקידים ולאחרונה מונה מנהל חיצוני לעמותה.

• הר געש בשם "וולקן האש", התפרץ בסוף השבוע במערב מקסיקו, וכיסה באפר כפרים ברדיוס של 12 קילומטר. 800 תושבים כבר פונו מהכפרים הסמוכים, ובמדינה חוששים מפיצוץ בהר, בסדר גודל שתועד בפעם האחרונה רק לפני למעלה ממאה שנה.

• ולסיום, התיעוד הבא מגיע מברזיל, שם ניסה שודד חבוש בקסדת אופנוע, לשדוד חנות בתחנת דלק, הוא לקח את הכסף ונמלט, אך אז הגיח נהג שסירב לתת לו להימלט ופגע בו, השודד נפל על הריצפה והלקוחות התנפלו עליו ותפסו אותו עד להגעת המשטרה.

• מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר, מחר תחול עליה קלה בטמפרטרות ובהמשך השבוע צפויה התחממות נוספת.

קרדטים: יבניאל - באדיבות ברסלב סיטי, מוהרא"ש - אלי הורביץ, נתניהו - וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: איתמר בוטון, לע"מ, הרב אמנון יצחק - מתוך אתר שופר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר