ח"כ ישראל אייכלר יקיים דיון דחוף על "גזירת הביטוח הלאומי"

ח"כ ישראל אייכלר הודיע כי הוועדה לפניות הציבור תקיים דיון מיוחד, זאת לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" לפיו אברכים ועקרות בית קיבלו מהביטוח הלאומי דרישה לתשלום מיידי של אלפי שקלים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ ישראל אייכלר תדון בתלונות על מכתבי הגביה של ביטוח לאומי, זאת לאחר ש"אברכים ועקרות בית קיבלו דרישה לתשלום מיידי של אלפי שקלים".

כפי שדווח הבוקר (ראשון) ב"כיכר השבת", אסיפת חירום צפויה להתקיים הערב בהיכל בית המדרש של חסידות תולדות אהרון בשכונת מאה שערים בירושלים, זאת בשל מה שעסקני הקהילה מכנים "גזירה הקשה בעקבות העובדה שהשלטונות גזרו ושלחו מכתבים בהם הם דורשים ממשפחות מבני החסידות לשלם את תשלומי הביטוח לאומי".

אל הוועדה לפניות הציבור הגיעו תלונות לפיהן "הביטוח הלאומי שולח בימים אלה דרישות תשלום של אלפי שקלים לכאלה שלא שילמו מאז היותם בני גיל 18 וחוייבו בקנסות וריבית בכל חודש. כך הצטבר להם חוב שלא היו מודעים לו בביטוח הלאומי".

מהוועדה לפניות הציבור נמסר: "לאור ריבוי הפניות יקיים יו"ר הועדה ח"כ אייכלר דיון דחוף בנושא הודעות התשלום והגביה".

ח"כ ישראל אייכלר אמר: "יש להסדיר את משלוח המכתבים לחיוב, ביום בו החייב מגיע לגיל 18. בנוסף יש למצוא דרך לטפל באלה שלא קיבלו עד היום את הודעת התשלום ולפתע מוצאים עצמם בעלי חוב בסכומים שאינם יכולים לעמוד בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר