הראשון לציון מעיד: "לא תרם לישיבות, מת וכספו הלך לרשויות"

הראשון לציון הרב יצחק יוסף סיפר בשיעור שמסר כי מיליונר שתקף את בחורי הישיבות וסירב לתרום ללומדי תורה - מת לאחר תקופה בתאונת דרכים וכספו הלך לרשויות: "לא תעזור בכלום החרטה שלו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דיבר נגד עולם התורה - והפסיד: הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף סיפר במהלך שיעור שמסר לאחרונה כי מיליונר תושב ארה"ב שנפגש עמו, דיבר נגד תלמידי הישיבות ולא הסכים לתרום לעולם התורה. לאחר מכן, אותו מיליונר נהרג בתאונת דרכים קשה ומרבית כספו הועבר לרשויות המקומיות.

"ביקרתי עשיר אחד גדול, בחוץ לארץ, באמריקה, מיליונר גדול" סיפר הראשון לציון בשיעור שמסר בשבוע שעבר, "הייתי אצלו בשבת, הוא התחיל לדבר נגד האברכים, נגד בני הישיבות, אולי הוא חבר תנועת 'יש עתיד' - לא יודע מה יש לו... התחיל לדבר - 'למה בחורי ישיבות לא הולכים לצבא, שיילכו לצבא - יילכו לעבודה, כולם צריכים ללמוד תורה? מה זה?', אני מסביר לו שיש שבט לוי, שבט לוי זה שעוסק בתורה, אני מסביר לו והוא לא מקבל את זה... 'לא צריך לתרום לישיבות, לא צריכים לתרום לתורה'".

לדברי הגר"י יוסף, "לא עבר זמן והוא נהרג בתאונה ה' ירחם. הוא השאיר אחריו 2 מיליארד דולר. אתם מבינים מה זה? שם באמריקה יש להם חוק שסכום גדול, 60% - לא יודע כמה, הולך לממשלה, השאר 40% הלך לילדים שלו. הילדים שלו בכלל לא דתיים, נו מה הרווחת?".

הרב הראשי התייחס ל"הפסד" של המיליונר שבחר שלא לתרום לעולם התורה ואמר: "אם היה תורם מהחלק הזה... מעשר מספיק, היה יכול להקים פה ישיבות ותלמודי תורה, בתי כנסיות ובתי מדרשות. הקב"ה לא זיכה אותו, הוא לא זכה לדבר הזה, אני בטוח שעכשיו למעלה הוא אוכל את הלב שלו, אם יש לו לב... 'איך לא נתתי כאן צדקות בעולם הזה', לא יעזור כלום החרטה שלו, פה בעולם הזה תתחרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר