מה עשה סמל אפרים ברכה בישיבת פוניבז' לפני 26 שנה?

כשבוע אחרי התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה, כתב הפלילים הוותיק בוקי נאה, חושף סיפור מעניין מלפני 26 שנה, אז הגיע סמל ברכה כבלש לישיבת פוניבז' בכדי לעצור בחורים ששרפו סמלי שמאל (מעניין)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות בוקי נאה)

ימים אחרי שראש יאח"ה תת-ניצב אפרים ברכה שם קץ לחייו, מתפרסמים סיפורים אודותיו ובין היתר נחשף כי בתחילת שירותו השתתף במבצע מעצר בישיבת פוניב'ז בבני ברק.

היה זה בשנת 1989 כאשר אפרים ברכה אז בדרגת "סמל", הגיע לישיבת פוניב'ז, יחד עם עמיתו חגי כהן, כשהם לבושים אזרחית זאת במטרה למצא בחורים קיצונים שנחשדו ששרפו והשחיתו סמלים של השמאל הישראלי.

את הסיפור המדובר פרסם כתב הפלילים בוקי נאה בפוסט בפייסבוק לצד תמונת שני הקצינים: "הדבר האחרון שאפשר לחשוב על השניים האלה זה שהם בלשי משטרה. זאת תמונה מ-1989 בחזית ישיבת פונוביז בבני ברק כשהמשטרה חיפשה את הסיקריקים שפיצצו ושרפו סמלים של השמאל. לבלש מימין קוראים חגי כהן. משמאל זה הבלש אפריים ברכה".

"הם היו צוות חקירה במפלג תשאול-ימ"ר. שניהם היו אז "סמל שני". לניידת קראו סיארה. הרבה מים זרמו לים. הרבה פושעים הלכו לכלא. חגי עם עוד 20 קילו הגיע לדרגת רפ"ק ביחידה להגנת עדים ויצא לפני שבועיים לפנסיה. עכשיו הוא צלם אירועים. ברכה הגיע לתנ"צ והתאבד", כתב נאה וסיכם "היו זמנים במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר