אחיו של הדר גולדין ינאם בארה"ב: למנוע שיקום עזה לפני החזרת גופתו

צור גולדין, אחיו התאום של הדר גולדין, שנהרג במהלך מבצע צוק איתן וגופתו נחטפה על ידי החמאס, ינאם בכנס בארצות הברית, ויבקש ממנהגי העולם לעשות כל מאמץ בכדי להחזיר את אחיו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הדר וצור גולדין (צילום: פלאש90)

על רקע חטיפתם של שני ישראלים ברצועת עזה מאז מבצע "צוק איתן" ופרסומם בימים האחרונים, היום יתקיים כנס שנתי של הארגון הנוצרי-אוונגליסטי "Christians United for Israel" ובו ישתתף צור גולדין, אחיו התאום של הדר הי"ד שנחטף במבצע וגופתו נותרה בידי חמאס.

הכנס יתקיים בוושינגטון שבארצות הברית ובמהלכו יספר צור על ההתמודדות שלו ומשפחתו עם העובדה כי הדר נחטף בידי מחבלי חמאס אך גופתו טרם הוחזרה לישראל למרות כל הניסיונות של מדינות שונות להגיע לעסקת חילופי שבויים.

צור יפנה למנהיגי המדינה והעולם וידרוש מהם למנוע שיקום של רצועת עזה עד להשבת גופותיהם של אחיו הדר ואורון שאול הי"ד.

"באתי להחזיר את אחי התאום הביתה. אני קורא למנהיגי העולם למנוע כל צעד לשיקום עזה, עד אשר תוחזר גופתו של אחי ז"ל. הגיע הזמן שאנו, בני העולם החופשי, נקבע את הכללים לחמאס ונפסיק לשחק לידיו", יאמר לנכוחים.

הוא יוסיף כי ''המשא ומתן הקרוב הוא הזדמנות לשנות מדיניות בת 30 שנה, של חולשה בהתמודדות עם סוגיית החטיפות, כלי הנשק המנצח במלחמה הפסיכולוגית של חמאס וחיזבאללה נגד ישראל".

''זה הזמן לגרום לאויב להפסיק להאמין בשיטתו, זו ההזדמנות להביא לשינוי שנובע מעמדת כוח, צדק ומוסר, שינוי במסגרתו אנו קובעים לחמאס את הכללים ולא שבויים בקונספציה המשחקת לידי חמאס", יבהיר.

השבוע דווח כי ישראל תדון בהשבת גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין, בנפרד מהמשא ומתן להשבת האזרחים הישראלים הנוספים שדבר חטיפתם פורסם בשבוע שעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר