פיוס בבית שמש: אבוטבול החזיר לדרינפלד את תיק הכספים

ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, החליט הבוקר להשיב לתפקידו כמחזיק תיק הכספים את חבר המועצה מרדכי דרינפלד מיהדות התורה, זאת לאחר שהתחייב להצביע יחד עם הקואליציה (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול החליט היום (שני), להחזיר את חבר המועצה מרדכי דירנפלד לתפקידו כממונה על הכספים וגביה בעירייה וזאת לאחר השהיותו על רקע המחלוקת בין השניים.

את החלטתו מסר אבוטבול במהלך ישיבת חברי הנהלת העיר שהתקיימה הבוקר בבניין העירייה, ובמהלכה נפגש ראש העיר עם דירנפלנד ובישר לו החלטתו להשיב אותו לתפקידו לאחר שהושרו ההדורים.

במכתב ששיגר אליו ראש העיר, נימק אבוטבול את הסיבה להחלטתו: ״לאחר שיחה משותפת בנינו בה העלת את הנימוקים והסיבות להצבעתך נגד עמדת הקואליציה במליאה האחרונה, ולאחר שהובהר לך היטב שאין להצביע במליאה כנגד עמדת הקואליציה העירונית ולאחר שהנ״ל מקובל עליך והבטחת שכך תנהג בהמשך״.

״אשמח לראותך שב לפועלך כממונה כספים וגביה דבר שהנך עושה זאת על הצד הטוב ביותר ובהצלחה רבה ולשביעות רצונע כבתחילה״, כתב.

המכתב

גורם בעירייה אמר ל״כיכר השבת״ כי ״זה היה עניין של זמן עד שדירנפלד יחזור לתפקידו. ראש העיר השהה אותו מתפקידו בגלל שביצע מהלך נגדו אבל בסך הכול כולנו משפחה אחת ותמיד יש מריבות במשפחה ולא הולכים עד הסוף. הוא הושהה מתפקידו כדי שילמד להבא שיש כאן בעל הבית״.

הסיפור החל לאחר שכל חברי סיעת "יהדות התורה" בעירייה, למעט חבר המועצה משה מונטג, חתמו על מכתב שנשלח לראש העיר משה אבוטבול, בו הם מבקשים כי טבלת ההנחות בארנונה תעודכן, זאת לאחר שזו לא עודכנה משנת 2011 ולמרות שבשאר הערים הטבלה עודכנה.

"משנת 2011 לא עודכנה טבלת ההנחות בארנונה, למרות שיוקר המחיה עלה" נאמר במכתב, "אנו סבורים שהגיע הזמן לעשות צדק ולתת לתושב את המגיע לו בזכות ולא בחסד, כפי שנהוג בכל הארץ".

אלא שראש העיר החליט שלא לקבל את הבקשה ודרש מחברי הקואליציה לחתום על צו הארנונה מבלי לעדכן את טבלת ההנחות. כל חברי הקואליציה נכנעו והצביעו כהחלטת ראש העיר, זאת למעט מרדכי דירנפלד, שהחליט ללכת בנושא הזה עד הסוף.

בסופו של דבר ההחלטה עברה על חודו של קול בודד, זאת לאחר שאחד מחברי האופוזיציה יצא באמצע הישיבה ולא נשאר להצבעה. במידה וחבר האופוזיציה היה נשאר ההחלטה הייתה נופלת בעקבות התנגדותו של דירנפלד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר