סערה בחדר סיעת ש"ס

"חוצפן, צא בחוץ"; כך גירש היועץ של דרעי כתב שבא להתפלל

מיכאל שמש, הכתב החרדי של גלי צה"ל, נכנס לחדר סיעת ש"ס כדי להתפלל מנחה, אולם לא ציפה שזה מה שיספוג מיועצו של דרעי. היועץ בתגובה: "לא התנהג כפי שחייל גל"צ צריך לנהוג" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מהומה בישיבת סיעת ש"ס: מידי שבוע, דקות לפני ישיבת הסיעה, מתקיימת תפילה בחדר ש"ס בהשתתפות חברי הכנסת, עוזריהם ועיתונאים. הצהריים (שני), התרחשה מיני מהומה במקום, כאשר כתב גלי צה"ל החרדי מיכאל שמש שנכנס לחדר נתקל במתקפה מצד דוברו של אריה דרעי ברק סרי שגער בו וביקש ממנו לעזוב את חדר הסיעה.

על פי נוכחים בחדר הסיעה, סרי צעק לעבר שמש: "חוצפן, חוצפן, תצא בחוץ. אני אתלונן עליך אצל מפקד גלי צה"ל ירון דקל". התקרית המשפילה התרחשה לעיני חברי הכנסת, העוזרים והעיתונאים שנכחו בחדר.

חברי הכנסת, העוזרים הפרלמנטריים והעיתונאים חשו שלא בנוח, שכן מדובר בכתב צעיר חרדי שהגיע להתפלל מנחה כמו שאר העיתונאים שנכחו בחדר. בדיקה קצרה מעלה שלא מדובר בפעם הראשונה בה מתרחש אירוע דומה. לפני שבועיים נזף סרי בשמש ובין היתר אמר לו "אתה חייל - תתנהג כמו חייל".

ברק סרי, טוען כי שמש "נוהג בחוצפה" (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"מדובר בעיתונאי שעושה עבודה מצוינת" הגן על שמש אחד העיתונאים בשיחה עם "כיכר השבת", "הוא מכיר את הכללים, כל העיתונאים נכנסים להתפלל מנחה. לא היה מקום להתנפלות של סרי על הכתב החרדי". יועץ אחר הוסיף כי "מוטב שאריה דרעי יקרא לברק סרי וינזוף בו ובמקביל יתנצל בפני שמש שבא להתפלל מנחה. דרעי צעק שאין חרדים בגלי צה"ל ועד שיש, מגרשים אותם מתפילת מנחה בסיעת ש"ס החרדית".

ח"כ בש"ס שהתייחס לתקרית בשיחה עם "כיכר השבת" אמר כי "זו תקלה, מגיע אדם שלא מכיר את התפילה ומוציא כתב צעיר חרדי שבא להתפלל. אני ראיתי את זה ואדבר אתו".

סרי עצמו אמר ל"כיכר השבת" כי הוא אכן הגיש תלונה למפקד גלי צה"ל ירון דקל. לדבריו, "הכתב התבקש כמו כל העיתונאים מכל כלי התקשורת להמתין בחוץ עד שכל הכתבים ייכנסו לחדר הסיעה לשמוע את ההצהרה לתקשורת של יו"ר הסיעה אריה דרעי".

מיכאל שמש (צילום: מתוך טוויטר)

סרי הוסיף, "כתב גל"צ, חייל בתחנה צבאית, נכנס לתוך חדר הסיעה ללא אישור וסירב לצאת. כל הכתבים נשמעים לבקשה להיכנס בעת שמאושר להם, וגם כתב גל"צ, כאמור חייל סדיר במדים, צריך להישמע להוראות. זו כבר פעם שנייה שהוא נוהג בחוצפה ולא כפי שחייל בגלי צה"ל צריך לנהוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר