ביהמ"ש: לשחרר את רעייתו של אסי אבוטבול ממעצר

בית המשפט השלום בראשון לציון הורה היום לשחרר ממעצר את קארין אבוטבול, רעייתו של ראש משפחת הפשע אסי אבוטבול, הנחשדת במעורבות ברצח עו"ד יורם חכם (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אסי אבוטבול (צילום: פלאש 90)

בית המשפט השלום בראשון לציון הורה היום (שני) לשחרר ממעצר את קארין אבוטבול, רעייתו של ראש משפחת הפשע אסי אבוטבול, הנחשדת במעורבות רצח עו"ד יורם חכם. השופט הורה למשטרה לשחררה למעצר בית למספר ימים, אולם המשטרה ביקשה צו עיכוב ביצוע כדי לערער על ההחלטה.

במהלך הדיון שהתקיים בפרשה החליט השופט לשחרר ממעצר אישה נוספת שנעצרה אף היא בחשד למעורבות בפרשה. בעלה, אסי אבוטבול, המוגדר כראש ארגון פשיעה, חשוד גם הוא במעורבות רצח עו"ד חכם.

עו"ד מנשה סלטון, פרקליטה של קארין אבוטבול, אמר עם מעצרה כי "לא ברור למה הגיעו לביתה ועצרו אותה כשיכלו לזמנה ליאחב"ל והיא הייתה מגיעה כפי שעשתה עד היום. יש כנראה קשר לכך שהיום יש דיון בעניינו של אסי ורצון לייצר התפתחויות בתיק שיביאו להמשך מעצרו וליצירת לחץ עליו".

יצוין כי רצח עו"ד יורם חכם, שנחשב לעו"ד פלילי בכיר, אירע ב-11 ביוני 2008, כאשר מטען רב עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת שנסע ברוב יגאל אלון בתל אביב. בשבוע שעבר הותר לפרסום כי העבריין אלי אריש מירושלים חשוד גם הוא במעורבות ברצח חכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר