לאה גולדין: "אין מודעות לכך שהדר הוא לא רק חלל צה"ל אלא חטוף"

לאה גולדין, אמו של הדר שנהרג במבצע צוק איתן וגופתו נחטפה בידי חמאס, נפגשה הבוקר עם יולי אדלשטיין ואמרה כי לקחו כמשימה להביא למודעות שבנה הוא לא רק חלל אלא גם חטוף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר הכנסת ואמו לאה גולדין, הבוקר (צילום: דוברות הכנסת)

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין נפגש הבוקר (שלישי), עם משפחת גולדין, שבנם הדר הי"ד, נהרג במבצע צוק איתן וגופתו נחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס.

לאה, אמו של הדר ז"ל, אמרה ליו"ר הכנסת: "במלאת שנה ל'צוק איתן' נדהמנו לגלות שאין בכלל מודעות לכך שהדר הוא לא רק חלל צה"ל אלא חטוף. לקחנו על עצמנו את הנושא כמשימה. לצערנו האויב אינו מקדש את החיים, אבל אנחנו נחושים להביא את גופת הדר לקבר ישראל ולשם כך זקוקים לכל עזרה מכל גורם.

"הדילמה קשה כי אין לנו רצון שישולמו המחירים הכבדים ששולמו בעבר ולא רוצים לראות מחבלים ברחובותינו. מקווים שלמנהיגינו יהיה האומץ לקבל את ההחלטה".

אדלשטיין אמר לבני המשפחה כי "ישראל עומדת היום מול חמאס ואיראן שהם אויבים אכזריים שכל מטרתם היא לגרום סבל וכאב לישראל ולאזרחיה, והם ינצלו כל אפשרות כדי לעשות זאת".

לדברי יו"ר הכנסת: "הדילמה לא פשוטה, האם לתת לנושא פומבי או לפעול בשקט? - זו התלבטות שמלווה אותנו בצמתים רבים וזכורה גם לי עוד מימי המאבק על עליה מברית המועצות. לכם יש את מלוא הזכות לדרוש לפעול לשם החזרתו של הדר, שהמקרה שלו ושל אורון שאול אכן בלתי פתורים לעת עתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר