קמפיין "הציידים" הועבר לשר לביטחון פנים; "זהו חציית קוו אדום"

המטה החרדי בליכוד פנה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בכדי שישים סוף לקמפיין החרדקים שיצא כעת בחוברת "הציידים" בה מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של הקצינים הבכירים בגיוס חרדים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השר גלעד ארדן ( צילום: גילי יערי / FLASH90)

המטה החרדי בליכוד פנה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בעקבות קמפיין החרד"קים החדש נגד חיילי צה"ל עם פרסום חוברת המכונה "הציידים" שהופצה בריכוזים החרדים בה מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של הקצינים הבכירים בגיוס חרדים.

במטה החרדי הבהירו כי בכוונתם להוביל לכך שהנושא יטופל עד תום ובשל כך הם דורשים מהשר לביטחון פנים שיקח זאת לטיפולו ויעשה סוף לסאגה המתמשכת.

בהודעת המטה נכתב כי "פרסום שמותיהם ופרטיהם של קציני וחיילי צה"ל ועוד בימים בהם מציינים את חורבן הבית, זהו חציית קוו אדום שבשום פנים ואופן אסור להשלים איתו".

"בתקופה האחרונה מתקיים מסע הסתה פרוע במרכז רחובות הערים החרדיות, המסית את הציבור לפגיעה בחיילי צה"ל ובני משפחותיהם, מסע הממומן על ידי גורמים קיצוניים מהארץ ומחו"ל", הוסיפו.

יו"ר המטה החרדי וחבר נשיאות הליכוד יעקב וידר אמר בתגובה" "נמשיך ונרדוף אחר אותו קומץ קיצוני, המנסה להטיל אימה ופחד על חיילי צה"ל ובני משפחותיהם, ופוגע בתדמיתו של הציבור החרדי כולו. מקומם של אותם מסיתים הוא מאחורי סורג ובריח".

וידר הבהיר כי בכוונתו לפעול על מנת שהנושא יעלה לדיון דחוף בכנסת בהקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר