כתב אישום נגד ראש העיר אור יהודה לשעבר דוד יוסף

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד ראש העיר אור יהודה לשעבר, דוד יוסף, המייחס לו 25 סעיפי אישום הכוללים שורה ארוכה של עבירות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דוד יוסף (צילום: פלאש 90)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד ראש העיר אור יהודה לשעבר, דוד יוסף, המייחס לו 25 סעיפי אישום הכוללים שורה ארוכה של עבירות, ובהן גניבה בידי עובד ציבור, עבירות מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה, עבירות שיבוש הליכי משפט וחקירה ומעשים חמורים.

כתב האישום נגד ראש העיר הוגש באישור פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחלי חזן-פלדמן, החל מחודש מאי 2007 ועד לחודש יוני 2015, במשך למעלה משתי קדנציות, כיהן דוד יוסף כראש העיר אור יהודה. בתקופה זו, ניהל יוסף את העירייה ביד רמה והטיל חתתו על עובדי ועובדות העירייה. כאשר מי מהעובדים לא נעתר לדרישותיו, דאג יוסף לא פעם לבוא עמו חשבון, על ידי כך שביצע כלפיו פעולות נקמניות במסגרתן סילק, פיטר, ביטל פרויקטים, ושלל תקציבים, וזאת כדי לפגוע בעובד שהמרה את פיו.

עוד נטען בכתב האישום, כי במהלך התקופה האמורה ובאופן שיטתי ניסה ופעמים אף הצליח יוסף לבצע מעשים חמורים בנשים במצב משפחתי ובגילאים שונים ומגוונים, אותן פגש במהלך עבודתו.

בחודש שעבר הודיע דוד יוסף על התפטרותו מתפקידו בשל החשדות נגדו.

על ההחלטה הודיע פרקליטו במהלך דיון בבית המשפט על הארכת מעצרו פעם נוספת ונימק זאת: "כדי להשקיע את כל זמנו ומרצו בהוכחת חפותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר