צעירים גנבו דלק סילוני ונתפסו על חם. תיעוד

שני צעירים בשנות העשרים לחייהם תושבי הפזורה הבדואית בנגב, נעצרו לאחר שנתפסו על חם כשהם גונסים דלק סילוני מצינור הדלק של חברת קצא"א. צפו בתיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל)

שני צעירים בשנות העשרים לחייהם תושבי הפזורה הבדואית בנגב, נעצרו לאחר שנתפסו על חם כשהם גונבים דלק סילוני מצינור הדלק של חברת קצא"א.

הכחל החל כשבעקבות תלונה שהוגשה על ידי חברת קו צינור אילת אשקלון (קצא"א), על כך שבחודש האחרון, במספר הזדמנויות שונות, נעלמו מצינור הדלק 1,000 עד 3,000 ליטרים של דלק סילוני, הוחלט במרחב הנגב על הקמת צוות חקירה מיוחד.

במהלך החקירה אותרה סמוך לבאר שבע הנקודה ממנה דלפו אלפי הליטרים של הדלק הסילוני, המיועד לתדלוק מטוסים. בתצפית שהוצבה באזור זוהו בשבוע שעבר שני חשודים שהגיעו למקום, התחברו לצינור הדלק והחלו בשאיבתו.

החשודים נעצרו ובחקירתם קשרו עצמם למיוחס להם. אתמול הוגש נגדם כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. בסרטון המצורף ניתן לצפות ברגע מעצר החשודים, בסמוך לצינור הדלק.

"מדובר בפגיעה בתשתיות האסטרטגיות החשובות ביותר של מדינת ישראל", אמר מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי. "הטיפול בפגיעה בתשתיות מדינה הינו יעד מרכזי עבורנו ואנו מעמידים את כל האמצעים והמשאבים לטובת הטיפול בתופעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר