בית שמש: אלי כהן פורש מ'הבית היהודי'; "לא נשכח ולא נסלח"

אלי כהן, שהתמודד לראשות העיר בית שמש מ טעם הבית היהודי והוביל קמפיין הסתה נגד הציבור החרדי, הודיע כי הוא פורש מהמפלגה, לאחר ששני חבריה הצטרפו לקואליציה של משה אבוטבול (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כהן ובנט בימים יפים יותר (צילום: פלאש90)

אחרי שהתמודד לראשות העיר בית שמש מטעם מפלגת "הבית היהודי", אלי כהן ששימש כיו"ר הרשימה הודיע על פרשיתו מהמפלגה וזאת בעקבות הצטרפותם של שניים מחבריה לקואליציה.

כזכור, כהן הוביל מסע בחירות שכלל הסתה חריפה נגד הציבור החרדי, שכביכול מנסה להשתלט על בית שמש ובפרט סביב פרשת זיוף הקולות בבחירות הראשונות בעיר.

אל הקואליציה של אבוטבול יצטרפו כאמור מעתה שני נציגי 'הבית היהודי', אליסף ורמן וחיים בן מרגי, ובשל כך האופוזיציה תמנה רק שבעה נציגים. מהלך זה מחליש את האופוזיציה ומותיר אותה חסרת משמעות באיומיה לנסות ולהפיל את הקואליציה.

מההסכם הקואליציוני עולה כי המפלגה תקבל סגן ראש עיר בתואר ואת התיקים: הקליטה, מורשת ישראל והחינוך הממ"ד. היום צפויה מליאת מועצת העיר לאשר את כניסתם של שני חברי המועצה מטעם הבית היהודי לקואליציה.

בעקבות הצטרפותם יצאו אמש עשרות תושבים חילוניים ודתיים לרחובות העיר להפגין כנגד ההחלטה שלטענתם "הרסה את האופוזיציה נגד אבוטבול".

את ההפגנה ארגנו הפעילים המרכזיים במטה הבית היהודי בבחירות המקומיות האחרונות ובראשם סמי ביטון, מירי שלם ומיכאל קריספל.

ביטון נאם בפני המוחים והטיח ביקורת נוקבת כנגד שני חברי הסיעה: "קיבלתם שלושה מנדטים בבחירות האחרונות, רובם מאנשים שכלל לא מזוהים עם הבית היהודי במישור הארצי, וזאת תגובתכם? כניסה לקואליציה עבור שליטה בתנועות הנוער הדתיות ותיק מורשת ישראל? זה מה שבית שמש צריכה? זה המחיר שאתם מוכנים לשלם כדי לפרק את המחנה? מחנה שהתאגד סביבכם? לא נשכח ולא נסלח לבית היהודי ואת זה תראו בבחירות הבאות".

גורמים חרדים בעירייה אומרים הבוקר ל"כיכר השבת" כי "הצטרפותם של הבית היהודי לקואליציה תהווה מעתה כוח משמעותי לציבור הדתי והחרדי בעיר וכך נוכל להמשיך לנהל את העיר לטובת כולם וגם לשומרי המסורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר