על חם: זוג כייסים נלכדו במצלמות האבטחה של נתב"ג ונעצרו

לפני כשבועיים גנב כייס זוג תיירים בנתב"ג, ולאחר בדיקה דמותו זוהתה במצלמות האבטחה. אמש הוא הגיע שוב עם שותף וניסה לכייס עוברים ושבים אלא שהמאבטח זיהה אותו ולכד אותו באמצע פעולה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
טרמינל 3. אילוסטרציה (צילום וידאו: מתוך ynet; תמונה: גילי יערי - פלאש90)

התנועה הערה של יוצאים ונכנסים בשערי שדה התעופה בן גוריון הביאה איתה גם אנשים שאינם רצויים. צמד כייסים נתפס אמש (שלישי), ושעל פי החשד כייסו בשבועות האחרונים נוסעים בטמרינל 3.

הכול החל לפני שבועיים, אז אחד החשודים בן 50 הציע את עזרתו בסחיבת הכבודה לזוג נוסעים מבוגרים מירושלים, תוך כדי הושטת ידו, נעלם לזוג התיק עם המסמכים ובו גם הכסף האישי וכרטיסי הטיסה. בשל כך הם פספסו את הטיסה שלהם.

הזוג התלוננו בפני השוטרים בנמל התעופה ואלו בדקו במצלמות האבטחה שם נראה החשוד עולה על רכבת לכיוון תל אביב. אמש שב החשוד יחד עם אדם נוסף ולרוע מזלם אחד המאבטחים זיהה את אחד מהם מהתיעוד של מצלמות האבטחה בגניבה הראשונה.

המאבטח עקב אחריהם וברגע האמת כשהם ניסו לגנוב מזוג נוסף, הם נעצרו על ידי אנשי היחידה שהעבירו אותם לידי המשטרה.

ברשות שדות התעופה אמרו בתגובה: "משטרת מרחב נתב"ג והיחידה למניעת עבירות עושים לילות וימים לשמירה על רכושם וביטחונם של הנוסעים, כחלק מהשירות לנוסע ובהקניית תחושת ביטחון לטסים מנתב"ג".

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, שיבח את עבודתם של עובדי היחידה למניעת עבירות ואמר כי "הצוות פעל במהירות ובמקצועיות מעוררת הערכה. נמשיך לפעול כדי לשמור על ביטחונם של הנוסעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר