הותר לפרסום

השב"כ וצה"ל עצרו 5 מחבלים בהם רוצח דני גונן הי"ד

הותר לפרסום כי במסגרת פעילות של השב"כ, צה"ל והמשטרה נעצרו חמישה מחבלים, בהם המחבל מחמד אבו שאהין, שרצח לפני כחודש את דני גונן הי"ד בפיגוע ירי במעיין ליד דולב (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הלויית דני גונן הי"ד (צילום: פלאש 90)

הותר לפרסום: השב"ב בסיוע משטרת מחוז ש"י עצרו את המחבל מחמד אבו שאהין שרצח את דני גונן הי"ד באיזור דולב, כמו כן נעצרו המחבלים שסייעו לו ברצח.

על פי הפרטים שהותרו לפרסום, לאחר הפיגוע, בוצע ע"י שב"כ וצה"ל, גל מעצרים באזור. במהלכו נעצרו פעילים מאזור רמאללה, אשר הודו בחקירתם בביצוע שורת פיגועים, לרבות הפיגוע בו נרצח גונן הי"ד.

קצה החוט שהוביל ללכידתו, היה לאחר שהמחבל התקשר כשבוע לאחר הפיגוע למוקד 100, והודיע כי הוא זה שביצע את הפיגוע. המוקדן חשד כי מדובר במטריד אך למרות זאת העביר את הפרטים למודיעין, שאיתרו את המחבל.

המחבלים הודו בחקירתם בשב"כ כי קודם לביצוע פיגוע זה, ביצעו מספר פיגועי ירי לעבר כוחות הביטחון באיזור מחסום קלנדיה, וכי במסגרת ההכנות לפיגועים, תצפתו על אזור המעיין, במטרה לאתר יהודים השוהים במקום.

המחבל שירה לעבר גונן הי"ד היה עצור בעבר בכלא הישראלי,תושב קלנדי נחשב לפעיל תנזים-פת"ח, בעבר הוא ישב בכלא לאחר שהודה בתכנון פיגועי דקירה וירי.

כמו כן, במהלך שנת 2014 ביצע 6 פיגועי ירי נוספים , לרבות פיגוע ירי בא- ראם בו נפצע חייל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר