מאבק השבת בחדרה: איומים על חייו של בועז ביטון

בעקבות המאבק על פתיחת החנויות בשבת, התקבלו בימים האחרונים איומים על חייו של חבר מועצת עיריית חדרה ויו"ר ש"ס בעיר בועז ביטון. "אחד איים שישבור את ידיי ורגליי ואחר איים כי יזרוק בקבוק תבערה לביתי", הוא מספר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בועז ביטון (צילום ארכיון: באדיבות המצלם)

בעקבות המאבק על פתיחת החנויות בשבת, התקבלו בימים האחרונים איומים על חייו של חבר מועצת העיר חדרה ויו"ר ש"ס בעיר בועז ביטון ממובילי המאבק נגד חוק השבת.

הערב בשעה 18:00 אמורה להתקיים ישיבת מועצת העיר ובמהלכה יעלה ראש העיר להצבעה את חוק השבת שיאפשר לבעלי עסקים לפתוח את שעריהם בשבת.

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר ביטון כי בימים האחרונים קיבל איומים ממשיים על חייו. "אחד התושבים איים עלי כי במידה ולא אעזוב את מאבקי נגד השבת, הוא ישבור את ידיי ורגליי. אדם נוסף איים כי יזרוק בקבוק תבערה לביתי", הוא מספר.

ביטון מסביר כי העלייה ברמת ההסתה היא מחמת ונושא השבת שדנו בו במשך שנה יגיע הערב להצבעה. "יש בעיר הסתה פרועה וחסרת רסן. בכוונת החילונים לצאת ולהפגין ולא לוותר. העיר רועשת וגועשת עד כדי כך שמאיימים על חיי".

"אני לא חושש לחיי. את דעתי אני אומר ללא מורא. אני בטוח בעצמי", אמר וסיפר כי "בעירייה הציעו לי מאבטחים וסירבתי כי אני לא חושש מאף אחד. אני בטוח בדרכי. אף אדם לא יצליח לשנות את האידאולוגיה שלי ושל תנועת ש"ס".

מה יקרה אם ההצבעה תעבור?

"אני מעריך שהחוק לא יעבור. אני חושש שהציבור החילוני לא יעבור על כך בשתיקה. מה שבטוח שהנושא יעלה לדיון נוסף בבית משפט כפי שהיה בעבר".

יצוין כי בעקבות האיומים שקיבל על חייו הגיש ביטון תלונה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר