פיגוע פייסבוק אכזרי במיוחד נגד שחקן "מכבי"

אלמוני פרץ לחשבון הפייסבוק של דור מיכה, שחקנה של קבוצת הכדורגל "מכבי תל אביב", ופרסם בשמו פוסט מביך במיוחד, בו הוא מודיע על פרישה וטוען שהמאמן החדש שיכור ואלים (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
דור מיכה (צילום: ראובן שוורץ, מתוך ynet)

אלמוני פרץ לדף הפייסבוק של דור מיכה, שחקנה של קבוצת הכדורגל "מכבי תל אביב", פרסם בשמו פוסט מביך במיוחד וגרם לסערה בעולם הספורט.

בפוסט המזויף, שכתב כביכול דור מיכה בעמוד הפייסבוק שלו, נכתב: "שלום לכולם, אני יודע שחלקכם תומכים ואוהבים אבל זה לא תמיד זה, ברצוני לספר לכם בראש ובראשונה: לאחר לבטים רבים, הרבה שיחות מאחורי הקלעים, התייעצויות עם המשפחה והחברים ועם אנשי ההנהלה החלטתי לעזוב את מכבי תל אביב".

כאמור, בפוסט המזויף מיכה פרש ממכבי, ואם זה לא מספיק, האלמוני "לכלך" בשם מיכה על המאמן החדש. "המקצועיות שאפיינה את העונה הקודמת חסרה השנה, אני מרגיש שהצוות המקצועי נכשל בבניית הקבוצה, אין לנו את האפשרות להיאבק ולהילחם על תארים ולאחר התוצאה אמש (הפסד מביך לקבוצה חצי מקצוענית במוקדמות ליגת האלופות ש.מ.) החלטתי להציף את הסיפור".

"המאמן שהגיע, סלאבישה יוקאנוביץ' הוא מאמן כדורגל וכבודו המקצועי שמור לו. אך בתור אישיות, אינני יכול לעבוד תחת מאמן כזה. הוא הגיע לפני כשבועיים שיכור לאימון, זחוח מאוד ואף נהג באלימות כלפי אחד מהשחקנים שאת שמו אני לא מעוניין לפרסם".

בפוסט המזויף נכתב עוד: "רצוני להישאר במכבי תל אביב היה גדול בגלל סיבה אחת שכל שחקן חולם עליה בלילה: ליגת האלופות. עד אמש היית מוכן לספוג ממנו עלבונות ומצבי רוח משתנים וקפריזיים, אך כיום, לאחר התוצאה אמש, אני מבין שהחלום שלי ושל מתרחק מיעדו ולכן החלטתי לנסות את מזלי בחו''ל, יש לי מספר הצעות מבלגיה ומצרפת ואני בטוח שבימים הקרובים הסטטוס הזה יעורר הדים במדינה ויגלה את פרצופו האמיתי של המאמן החדש".

לסיום נכתב: "אני מתנצל מראש אם גרמתי נזק לכם אוהדים יקרים או לשחקן המוכה ששמו אולי עתיד להתפרסם, בברכת יאללה מכבי, אוהב דור".

בשעה האחרונה פרסם מיכה פוסט נוסף בעמוד הפייסבוק שלו, הפעם מדובר בפוסט אמיתי: "חשבון הפייסבוק שלי נפרץ לפני מספר שעות. לכל מי שתהה הפוסט שהופיע פה לא נכתב על ידי. אני שמח שהצליחו לתקן את פרצת האבטחה שהייתה בחשבון, ולמי שכתב את השטות הזאת אני מאחל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר